Григорій Брижаха: транспортні зупинки мають бути приватними

Черговим депутатом, діяльність якого редакція «Вісника» вирішила висвітлити, став депутат-старожил міської ради від Партії регіонів Григорій Брижаха. Свого часу він став засновником партії, членом якої він є і сьогодні, та очолював її обласну організацію. Втім, не дивлячись на можливість розвитку партійної кар’єри, він залишився в Кременчуці і бере активну участь у місцевій політиці. Пан Брижаха вважає, що нова міська влада, не дивлячись на отримані першочергові успіхи у змінах в Кременчуці, повинна продовжувати змінювати підходи до вирішення міських проблем.

Тож завданням на свою каденцію він ставить, в першу чергу, саме вирішення проблем приватного сектора: «Треба зробити все для того, щоб змінити
підхід до вирішення проблем приватного сектора. Я бачу собі таку програму. І проблема оплати за вивезення сміття з приватного сектора, за яке зараз
іде постійна розмова у місті, є зворотною стороною ставлення міста до проблем цих мешканців». Пан Брижаха стверджує – за півроку таку комплексну програму можна розробити, затвердити і почати вже наступного року розпочати системно вирішувати проблеми кварталів приватної забудови: «Міський голова погоджується з тим, що підходи треба змінювати, тож існує з його боку і розуміння того, що така програма місту необхідна».

ДОВІДКА

Народився 1 серпня 1951 року, закінчив Полтавський інженерно-будівельний інститут за фахом «інженер-будівельник».

Трудову діяльність розпочав з муляра будівельного управління «Житлобуд». На сьогоднішній день – перший заступник голови районної ради з питань
діяльності виконавчого органу виконавчого комітету Автозаводської районної ради м.Кременчука.

У 1994-98 р.р. обирався депутатом Полтавської обласної ради, з 1999 року і по теперішній час обирається депутатом Кременчуцької міськради.

ПОЗИЦІЯ ДЕПУТАТА

– Олег Бабаєв оприлюднив свою ініціативу, що стосується інвентаризації зупинок громадського транспорту та їх благоустрою. Яке ваше ставлення до питання зупинок?

– Депутатський корпус сьогодні націлений на те, щоб наскоріше визначитись і облаштувати зупинки благоустроєними в усьому місті. Сьогодні вони
практично не фінансуються містом і є територією загального користування.

При цьому керуючі компанії сперечаються із комунальними підприємствами і виконкомом за те – хто саме має прибирати зупинки. Існує системна конфліктна ситуація. Зі 155 зупинок в Автозаводському районі та 109 у Крюківському, лише 28 є реконструйованими та 4 будуються , що мають власників в Автозаводському районі. За цими власниками торговельних приміщень, вбудованих у павільони очікування міського транспорту , і закріплено територію зупинки, яку вони зобов’язані прибирати та робити благоустрій навколо . Всі інші зупинки знаходяться в невизначеному стані. Землю відводити під їх будівництво через аукціони неможливо. Але треба дозволяти реконструкцію павільйону для очікування транспорту із правом встановлення торговельного місця. Я вважаю, що міська влада має затвердити чотири види архітектурного проекту зупинки – і з торговельним павільйоном, і без них. Малі архітектурні форми поряд із зупинками потрібно прибрати і дозволити виключно вбудовані торговельні павільйони в зупинах громадського транспорту. Транспортні зупинки мають бути з визначеними балансоутримувачами. І територія навколо них площею 300-350 квадратних метрів повинна бути закріплена за власниками для благоустрою згідно із правилами що діють у місті.

– Хто повинен відповідати за прибирання існуючих стихійних сміттєзвалищ. Управління ЖКГ стверджує, що за це відповідають райвиконкоми? Хто ж їх має прибрати та слідкувати за тим, аби вони не з’являлись?

– Залишилось декілька масштабних стихійних смітників на території міста , щодо яких ми сьогодні ще розмірковуємо, яким чином їх прибрати.

Це загальноміська проблема і думати про її вирішення треба разом.

Управління ЖКГ не повинно самоусуватись від проблеми стихійних смітників. Сьогодні ми не можемо змусити великі промислові підприємства прибирати сміттєзвалища, бо на це потрібне чимале фінансування. У нас є певні повноваження щодо контролю за благоустроєм території, але немає обов’язків щодо прибирання територій. При цьому ж управління ЖКГ, як структура, займається освоєнням коштів, які були виділені на галузь житлово-комунального господарства. А на щось кошти не були виділені і освоювати нема чого, УЖКГ стверджує, що такими справами мають займатись райони на громадських засадах.

– Яким чином потрібно вирішити проблеми мешканців Хорольської, де ви побували разом із мером?

– Я давно пропонував простий шлях вирішення проблеми мешканців цієї вулиці і зараз мої пропозиції залишились такими ж. Проблема із зсувом грунту на Хорольській та укріплення схилів з Автокразівського бульвару має вирішуватись шляхом будівництва на схилі гаражів у декілька рівнів. В цьому випадку саме гаражі і будуть виконувати роль підпірної стіни для схилу і грунт не зсуватиметься на приватні будинки мешканців Хорольської. Між гаражами має бути прокладена дорога, яка з’єднуватиме рівні гаражів між собою. Землю під гаражі ми повинні відвести мешканцям багатоповерхових будинків, які сьогодні на незаконно захоплених землях тримають свої гаражі.

Тільки на вул. Героїв Бресту їх налічується більше 200 шт. Тоді за свої кошти мешканці побудують там і гаражі, і відповідну транспортну інфраструктуру. А місто має за бюджетні кошти зробити лише ефективну зливову каналізацію в цій місцевості.

Прийом громадян

Григорій Брижаха веде прийом виборців кожного першого четверга у громадській приймальні Партії регіонів, за адресою вул. Першотравнева,37.

Час прийому з 16-ої до 19–ої години.

Карта транспорту
Гранатова толокаГромадський бюджет
3 Липня, 2020 П’ятниця
11 Червня, 2020 Четвер
4 Червня, 2020 Четвер
29 Травня, 2020 П’ятниця
23 Квітня, 2020 Четвер
8 Квітня, 2020 Середа
7 Квітня, 2020 Вівторок
6 Квітня, 2020 Понеділок
більше новин