Зодіакальний психоз: як на ньому заробити

Гороскоп сумісності, гороскоп на сьогодні, гороскоп на 2013 рік, гороскоп сексуальний… Достатньо ввести в Google слово «гороскоп», і він запропонує безліч варіантів. Щоправда, далеко не всі вони безкоштовні. Переважна більшість гороскоп-мейкерів просять за свою роботу символічні 7-10 грн. Чи не задешево, як для копіткого та непростого завдання – скласти індивідуальну натальну карту для людини? Вочевидь, автори гороскопів демпінгують – беруть не якістю, а кількістю. Хто і як може заробляти на людській допитливості, «Вісник» дізнавався цього тижня.

Гороскоп на будь-який смак

Програму для складання гороскопів можна скачати за 200-250 гривень у магазинах астрологічних програм, яких в інтернеті хоч греблю гати.

Сьогодні в мережі і на шпальтах газет можна прочитати безліч оголошень, в яких пропонують сотні варіантів гороскопів, що можуть, принаймні так стверджують автори цих оголошень, розтлумачити наше буття і дати настанови на майбутнє. Однак хто з нас не ставив собі запитання: невже всі ці люди, які пропонують послуги зі складання натальних карт, – справжні астрологи? Як не крути, однак, природжених нострадамусів сьогодні знайти практично неможливо. Лише одиниці мають здібності, які дозволяють читати по зірках та віщувати майбутнє, адже астрологія – це, передусім, покликання. Решта – спритники, яким вистачило клепки заробляти на довірливості мас.

А зробити це, як з’ясувалося, досить просто. При цьому потенційний гороскоп-мейкер практично нічого не втрачає. Найголовніше – програму для складання гороскопів (які тільки-но можна уявити) є можливість за невеликі гроші (200-250 гривень) скачати в магазинах астрологічних програм, яких в інтернеті хоч греблю гати.

Знання астрології вітається…

Щоправда, це необов’язково. Принаймні таке твердження висуває кременчужанин Ігор Рудик, який «підпрацьовує» інтернет-астрологом другий рік.
«Річ у тім, що розробники цих програм уже вклали у них свої знання астрології і практичний досвід. Усі астрономічні розрахунки, побудову відповідних гороскопів та їхній аналіз програма робить самостійно. Важливо лише правильно ввести вихідні дані людини, для якої генерується гороскоп. Астрологією люди завжди цікавилися. І будуть цікавитися ще довго, ця тема завжди в тренді. Практично кожна людина, незалежно від статі, освіти, роду заняття, цікавиться своїм майбутнім, навіть якщо відкрито в цьому не зізнається. Тому у нас завжди будуть відвідувачі, зацікавлені в особистих гороскопах, незалежно від тематики сайту. Для себе я відразу вирішив, що не буду пропонувати клієнтам примітивні передбачення, які можна знайти в будь-якій газеті, не аматорські «проби пера», а справжні, професійні прогнози. Давно в минулому ті часи, коли навіть професіонали-астрологи використовували для складання гороскопів складні розрахунки. Зараз достатньо мати спеціальне програмне забезпечення. Такі програми розробляли у співпраці астрологи та програмісти, і вони забезпечують досить високий відсоток «влучності».», – говорить Ігор.

Цільова аудиторія

Як свідчить досвід корифеїв астробізнесу, людей цікавлять як гороскопи на все життя, так і гороскопи-прогнози на найближчі дні і місяці.
Інтереси в усіх різні, тому гороскопи можна розраховувати для різних сфер життя. Багато що залежить від аудиторії сайту (або, в цілому, на яку аудиторію ви розраховуєте). Жінок, природно, більше цікавлять питання кохання, сексу, сумісності з чоловіками. Чоловіків – бізнес, фінанси, автівки.

Для початку краще (принаймні так радять мережеві астрологи) пропонувати гороскопи-прогнози на день і місяць у різних сферах життя. Зовсім не обов’язково висилати клієнту відразу всі гороскопи на 12 місяців. Можна обрати гороскоп тільки на поточний або наступний місяць, а після наступного звернення тієї ж людини вислати їй гороскоп на наступний місяць. Можна пропонувати різні за обсягом і ціною пакети гороскопів. Якщо захочете, можете навіть мінімальний гороскоп на місяць уручну скоротити до поточного тижня. Однак, за словами спеціалістів, гороскопи з невеликим «терміном придатності» не дуже зручні для клієнтів, адже їм доводиться занадто часто перейматися питанням оплати. Існує практика продажу таких собі абонементів на гороскопи на місяць, а відправляють їх раз на тиждень.

Поради початківцям

Потенційною аудиторією гороскопного бізнесу є близько 90% жінок і 60% чоловіків. Спочатку можна скачати програму в демо-версії, випробувати її, подивитися, яким буде попит. Якщо все складається вдало, і бізнес вас зацікавив, можна починати діяти.

Продовжуючи тему заробітку в мережі, розглянемо безпосередньо сам процес створення астрологічних сайтів:

Створюючи сайт, присвячений астрології, потрібно орієнтуватися, в першу чергу, на цільову аудиторію і на те, що ця цільова аудиторія буде шукати на вашому сайті. Як і в інших випадках, спрацьовує аксіома: чим більше відвідувачів, тим більший прибуток, який приносить сайт. Для цього вивчаємо всі види інформації, всі сервіси та послуги, які надають сайти «колег».

Якщо гороскоп складається за певним алгоритмом, було б добре автоматизувати процес його складання і зробити сайт інтерактивним. Відвідувач вводить свої дані, сайт їх прораховує і видає відповідний прогноз. Інтерактивність зробить сайт більш дружнім щодо користувача, і, головне, останній отримуватиме саме свій прогноз, а не якийсь середній варіант для всіх представників даного знака зодіаку. Інтерактивний сайт дозволить утримати відвідувачів і створити певне цільове ядро ​​постійних клієнтів.

Залучення соціальних мереж. Якщо створити групу «ВКонтакте» або на «Facebook», то це суттєво збільшить приплив цільової аудиторії. Всі ваші новини й анонси у соцмережах будуть відображатися у тих, хто на них підписаний. Якщо новина когось зацікавить, людина обов’язково перейде на ваш сайт.
І найцікавіше – це монетизація сайту. Якщо ви залучили відвідувачів у потрібній кількості, тепер слід подумати, як отримати свій прибуток. Можна зробити складання гороскопів платним. Наприклад, простий (коротенький) – безкоштовно, а більш розгорнутий і точний – за символічну винагороду. Відві-дувач може оплачувати гороскопи або за допомогою СМС або через систему web-money. Природно, всі процедури оплати повинні бути автоматизовані.

Заробляємо на рекламі. Якщо кількість відвідувачів перевищує тисячу на добу, фахівці рекомендують розмістити контекстну рекламу від Google або Яндексу. Це дасть непоганий додатковий дохід. Можна розшукати в мережі інтернет-магазини, що торгують товарами езотеричної тематики, і розмістити їх партнерські програми. Вони продають, а ви отримуєте комісію від продажів (партнерські посилання).

Наталя Істоміна
Карта транспорту
Гранатова толока
Кременчуцька толока - 2018

НЕЙМОВІРНО красиве відео!!!Кременчуцька толока - 2018

Posted by Я Люблю Кременчук on Wednesday, May 9, 2018
Громадський бюджет
3 Липня, 2020 П’ятниця
11 Червня, 2020 Четвер
4 Червня, 2020 Четвер
29 Травня, 2020 П’ятниця
23 Квітня, 2020 Четвер
8 Квітня, 2020 Середа
7 Квітня, 2020 Вівторок
6 Квітня, 2020 Понеділок
більше новин