Маршрутки і тролейбуси Online

Обладнати всі маршрутки і тролейбуси навігаторами і контролювати їхній рух через комп’ютер. А ще дати змогу кременчужанам обирати транспорт через Інтернет. Кременчуцькі чиновники хочуть здійснити транспортну революцію – створити Центральний диспетчерський пункт. Та чи буде легше нашим пасажирам після цих нововведень у години пік?

Про те, що у Кременчуці планують створити Центральний диспетчерський пункт, а міські маршрутки і тролейбуси обладнати спеціальними навігаторами, аби і диспетчер, і пасажири мали змогу через Інтернет слідкувати за ними, «Вісник» писав у минулому номері.

Наразі головний транспортник міста Володимир Кургаєв і керівники міських підприємств-перевізників їздили в Дніпропетровськ, аби перейняти досвід облаштування такого Центрального диспетчерського пункту.

Як повідомив перший віце-мер Андрій Погрібний, дніпропетровські пасажири мають можливість не лише слідкувати за рухом громадського транспорту через комп’ютер, на деяких зупинках уже облаштували спеціальні електронні табло, завдяки яким пасажири дізнаються про час прибуття міського транспорту.

Кременчуцькі пасажири за транспортне ноу-хау не платитимуть?

У Кременчуці звести в Центральний диспетчерський пункт хочуть і приватний міський транспорт (автобуси і маршрутки), і комунальний (тролейбуси).

Раніше пан Погрібний зазначав, що на такі транспортні нововведення грошей із міського бюджету не планують виділяти – хочуть залучити інвесторів.

А ось власникам маршруток таки доведеться витратитися, бо навігатори на маршрутки й автобуси пропонує взяти в оренду одна фірма. Вартість оренди одного навігатора на одну маршрутку на місяць називають від 80 до 100 грн. Та все ж пан Погрібний запевняє, що через ці транспортні ноу-хау здорожчання проїзду у громадському транспорті Кременчука не передбачається.

Чиновники хочуть контролювати і керувати

У Кременчуцькій мерії зазначають, що створення Центрального диспетчерського центру має бути вигідним не лише для пасажирів, а й для самих чиновників. Так, фахівці транспортного відділу зможуть контролювати і кількість транспорту на міських маршрутах, і як водії виконують свою роботу: чи дотримуються інтервалу руху, де висаджують пасажирів, чи не перевищують швидкість.

За словами пана Погрібного, це буде революція в транспортній системі Кременчука. «Ми будемо мати тотальний контроль над рухом транспорту, кременчужани від цього виграють», – наразі запевняє перший віце-мер.
Чи буде це саме так, кременчужани дізнаються, коли весь транспорт об’єднають в одну систему. Коли це станеться, чи використають у Кременчуці досвід Дніпропетровського диспетчерського центру або ж скористаються іншим, у мерії не зазначають.

Дніпропетровський досвід

У Дніпропетровську міський диспетчерський пункт почав функціонувати на початку минулого року.

За півроку 1800 маршруток було обладнано системами GPS-контролю, а в Інтернеті з’явився сайт, на якому кожен може слідкувати за рухом міського транспорту.

Водій не може сам відключити навігатор, навіть відімкнений від живлення він записує дані.

На деяких дніпропетровських зупинках уже з’явилися цифрові табло, на які виводиться інформація про маршрутні таксі, які тут зупиняються, їхній інтервал руху, час прибуття.

Кожен пасажир, зателефонувавши в диспетчерський пункт, може не лише поскаржитися на роботу міського транспорту, а й отримати довідку, де в цей час знаходиться потрібна маршрутка, обрати оптимальний маршрут руху та загалом зорієнтуватися в ситуації на дорозі./За матеріалами «В городе»

Олена Ліпошко
Карта транспорту
Гранатова толокаГромадський бюджет
3 Липня, 2020 П’ятниця
11 Червня, 2020 Четвер
4 Червня, 2020 Четвер
29 Травня, 2020 П’ятниця
23 Квітня, 2020 Четвер
8 Квітня, 2020 Середа
7 Квітня, 2020 Вівторок
6 Квітня, 2020 Понеділок
більше новин