Звіт редактора

Цей звіт охоплює період діяльності редакції офіційної газети Кременчуцької міської ради «Вісник Кременчука» з грудня 2010 року по березень 2013 року, тобто з моменту зміни головного редактора Кременчуцькою міською радою поточного скликання.

За звітний період редакцією було отримано і витрачено в грудні 2010 року – 40 тисяч гривень, отриманих з міського бюджету у вигляді дотації, впродовж 2011 року – 580 тисяч гривень, впродовж 2012 року – 612 тисяч гривень, впродовж січня-лютого 2013 року – 84 тисячі гривень. Згідно із затвердженим кошторисом на 2013 рік редакцією планується витратити 972 тисячі гривень міського бюджету.

Метою цих витрат є забезпечення такої роботи редакції газети «Вісник Кременчука», яка дозволила б в майбутньому позбавити міську раду необхідності витрачати кошти міського бюджету взагалі на діяльність редакції офіційної газети Кременчуцької міської ради.

Досягнення такої мети можливе лише за розвитку нових прибуткових сучасних ринкових проектів та продукції редакції, лише за умови перетворення редакції офіційного видання у сучасне медіа-підприємство, друк газети для якого буде виключно одним з багатьох проектів.

Реалізація подібних перетворень вимагає роботи професійного колективу досвідчених кадрів, сучасних технічних засобів виробництва, розробки і створення маркетингових проектів, постійних творчих експериментів із розвитку нових напрямів діяльності і створення зразків продукції такої діяльності, значного часу і значних грошових коштів в умовах загостреної ринкової конкуренції на місцевому та регіональному ринках засобів масової інформації.

Комунальне медіа-підприємство в цьому процесі відрізняється від приватних лише формою власності. Тож, його власник в особі Кременчуцької міської ради і кожного депутата ради має бути зацікавлений забезпечити конкурентно-спроможну діяльність підприємства на ринку. 

В рамках звітного терміну редакцією газети «Вісник Кременчука» було здійснено ряд перетворень, які відповідають заявленій меті та мають відповідні наслідки. Із проведеними перетвореннями сьогодні «Вісник Кременчука» – це сучасна редакція, яка працює за сучасними стандартами і створює конкурентоспроможну продукцію.

  1. Сформований потужний колектив, спроможний конкурувати з будь-якими іншими місцевими редакційними колективами. Більшість колективу редакції було збережено, втім до нього увійшли нові співробітники, що мали досвід роботи в інших приватних редакціях Кременчука. Фотокореспондент, журналісти, співробітники рекламного відділу – збільшення штату відбувалось в умовах незмінної фінансової підтримки з боку місцевого бюджету, яка збільшилась у майже необхідних розмірах лише поточного року після ухвалення програми розвитку комунальних ЗМІ.
  2. Повністю було змінено дизайн та формат газети «Вісник Кременчука». Попередній дизайн-макет, ілюстрації, фотоматеріали, верстка, формат, стиль видання не дозволяли повноцінно конкурувати на ринку, не були привабливими для рекламодавців.
  3. Створений рекламний відділ, що ефективно забезпечує продаж можливих обсягів рекламної продукції власного виробництва. В редакції взагалі був відсутній рекламний відділ, на підприємстві не працювало жодної особи, що професійно займалась залученням рекламодавців.
  4. Розроблено і створений сучасний інтернет-сайт vestnik.in.ua, який забезпечив можливість щоденно інформувати кременчужан про міські новини. Редакція сьогодні працює щоденно, публікуючи щодня від 15 до 25 новин в мережі Інтернет, що суттєво розширило аудиторію редакції. Створений повний архів друкованих номерів видання, архів фоторепортажів. Створені можливості для ведення публічних блогів для кременчужан. Свій блог відкрив і міський голова Олег Бабаєв, до якого звернулись сотні кременчужан і повідомили про свої наявні проблеми і пропозиції. Можливості ведення блогів доступні також і для кожного депутата міської ради – за їх бажання редакція забезпечить кожному з них пряме спілкування із виборцями.
  5. Для звітування депутатів міської ради перед виборцями створено редакційний проект «Депутат», під час реалізації якого за звітний термін 54 депутати Кременчуцької міської ради скористались можливістю проінформувати кременчужан про свою діяльність (21 з них зробили звіти двічі і більше).
  6. Розроблено і забезпечено діяльність у вигляді спеціального редакційного проекту друкованого видання оголошень «Всі корисні оголошення», який щотижня публікує понад тисячу оголошень кременчужан, офіційні оголошення та інформацію державних органів і органів місцевого самоврядування Кременчука. Раніше офіційні оголошення, які законодавство зобов’язує оприлюднювати органи місцевого самоврядування, друкувались поряд з інформаційними матеріалами, не були відокремлені від загального змісту в окремий додаток, що порушувало загальноприйнятні норми дизайну і форматування видань.
  7. Здійснено переїзд у нове редакційне приміщення за адресою: вул. Першотравнева, 3, яке є значно більшим за попереднє, що дозволило розмістити всі редакційні відділи в окремих приміщеннях та створити повноцінну приймальню громадян, необхідну як для роботи рекламного відділу, так і для роботи журналістів.
  8. Проведено ремонтні роботи, придбано нові офісні меблі та комп’ютери для ефективної роботи редакційного колективу без використання коштів редакції та бюджетних коштів.
  9. Здійснено цілий ряд маркетингових і творчих редакційних експериментів. Організовано і проведено три міських конкурси краси серед юних кременчужанок, танцювальний конкурс із сучасних молодіжних стилів танцю. Спільно із комунальною телерадіокомпанією та міським палацом культури ім. Петровського представниками редакції було створено кінематографічний експеримент – короткометражний фільм, який заявляється редакцією до участі у кінофестивалях. Представниками редакції сьогодні здійснюються розробки анімаційних мікрофільмів.

Реакційні перетворення і експерименти дозволяють представникам редакції здійснювати ефективний пошук нових напрямів діяльності, здатних забезпечити створення сучасної медіа-продукції для зацікавленої аудиторії в нашому місті, розвивати потенціал представників талановитої кременчуцької молоді та використовувати реальний культурний потенціал Кременчука.

Таким чином редакція діє не лише в напрямі свого розвитку, але й розвитку міської культури і міської молоді, намагаючись ефективно поєднувати можливості комунальних засобів масової інформації, комунальної культури, інтереси молоді та інших кременчужан. Ми переконані, що лише таким чином «Вісник Кременчука» може діяти ефективно в інтересах всієї міської територіальної громади, створюючи будь-які можливості для розвитку, недоступні для міста.

Втім, хочемо наголосити, що в умовах обмеженого фінансування, розвиток відбуватиметься вкрай поступово. Для подальшого повноцінного розвитку комунальні ЗМІ потребують збільшення технічних активів і досвідчених людських ресурсів, що дозволить забезпечити конкурентно-спроможну діяльність в галузі електронної продукції, що розповсюджується в мережі інтернет, в галузі маркетингових послуг та проектів, в галузі традиційних засобів масової інформації, в галузі телевізійної і кінематографічної продукції.

Обгрунтування витрат

У приведеному додатку загальних витрат і доходів підприємства можна спостерігати за наступними тенденціями: збільшення витрат на послуги друку, на транспортні послуги доставки видання, на заробітну плату та інші послуги. Також з’явились витрати, яких не було раніше у видання.

  1. Послуги друку було збільшено за рахунок випуску додаткових сторінок спеціального проекту «Всі корисні оголошення», який випускається щотижня в обсязі 16 сторінок формату B4, як правило.
  2. Транспортні послуги було збільшено внаслідок наступних подій. Як бачимо, впродовж 2009-2010 року перевізник надавав послуги редакції за незмінною ціною, яку цим перевізником було збільшено на початку 2011 року. На початку 2012 року цей же перевізник більше не міг постачати транспорті послуги редакції внаслідок відповідної реєстрації в податковій інспекції на такій формі єдиного податку, яка виключала співпрацю з юридичними особами. Через такі обставини редакція не змогла більше користуватись транспортними послугами цього перевізника і була змушена шукати інших постачальників послуг. В результаті сьогодні редакція користується послугами приватного підприємця, який щотижня здійснює доставку тиражу в Кременчук за ціною в 1377 гривень за рейс. Ця ціна виявилась найнижчою на ринку відповідних послуг і гарантує сьогодні безперебійну доставку тиражу щочетверга у місто.
  3. Збільшення зарплати в 2012 році відбувалось через загальнодержавне збільшення мінімальних окладів, а також за рахунок заповнення вакантних посад штатного розпису редакції.
  4. Збільшення інших витрат стосувалось наступного: постійного ремонту вимагає редакційний автомобіль, технічний стан якого не відповідає потребам редакції; в новому приміщенні була відсутня окрема лінія електричного підключення і самостійного обліку електроенергії, що створювало постійні ризики відключення електроенергії, оскільки електроенергію редакція отримувала від лінії приватного підприємця – на розробку проекту, обладнання окремою лінією електроенергії редакцією були витрачені додаткові кошти; комп’ютерна техніка не обслуговувалась системно, в результаті також виникали системні ризики масштабних технічних проблем, що могли призвести до зривів випуску видання.
  5. Витрати, які були відсутні в редакції – за опалення, електроенергію, експлуатаційні витрати, охорону приміщення редакція «Вісника Кременчука» ніколи не сплачувала, тож вони з’явились з 2011 року.

Висновки

Здійснення подальших редакційних перетворень має відбуватись з огляду на реальну загострену ринкову конкуренцію між засобами масової інформації.

Найпотужніші редакційні колективи засобів масової інформації Кременчука мають значно більші колективи і бюджети своїх витрат і розвитку.

Для перетворення редакції комунального засобу масової інформації на реального конкурента, колективу слід продовжити розпочату діяльність з реалізації маркетингових, рекламних та інших редакційних проектів, особливу увагу приділяючи розвитку електронних платформ продукції, аудіовізуальних, зокрема.

За умови інтенсивного розвитку можливостей комунальних засобів масової інформації, ці підприємства зможуть поєднувати свої технологічні і творчі можливості із установами інших галузей, зокрема, в галузі культури.

Сьогодні редакції комунальних ЗМІ постають перед вибором – або розвивати нові напрями діяльності, створювати електронну продукцію, відеопродукцію, кінопродукцію, забезпечувати реалізацію маркетингових і рекламних проектів, або ж скоротити витрати до мінімуму і перетворитись на формальний засіб масової інформації з мінімальними витратами на виробництво, який слугуватиме виключно інтересам опублікування офіційної інформації.
 

Додаток 1: Зведена таблиця доходів та витрат за 2009-2012 роки.

 

 

Доходи                               2009           2010           2011          2012               

Реалізація,                          186473             185391            219575           328271

передплата                              

Реклама  без ПДВ               158414               245067           140645           226668

Всього                                 344887             430458          360220        554939                         
Дотація                                361800               460000          580000          611841

Доходи всього                     706687                 890458         940220        1166780

Витрати                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Друкарня                                 230892                 247310            319585        401721

Транспортні послуги               28600                   28600             39000           61172

Зарплата                                   259939                390063            373155        458640               
Нарахування                              95735                143660            137433        168917  
Бензин                                        14586                  16894              17190         22583                       Опалення                                                                                        11900        30840

Вода                                                                                                    590           2900

Ел.енергія                                                                                           6300        29873

Охорона                                                                                             5850        11560

Екс витрати                                                                                       2592         2300

інші витрат                               75408                    34724               46674        39481

(канцтовари                                                     

банківські послуги                     

телефон,інтернет     

ремонт авто                              

Витрати всього                         705160               861251           960269      1229987 


Карта транспорту
Гранатова толока
Кременчуцька толока - 2018

НЕЙМОВІРНО красиве відео!!!Кременчуцька толока - 2018

Gepostet von Я Люблю Кременчук am Mittwoch, 9. Mai 2018
Громадський бюджет
25 Червня, 2019 Вівторок
24 Червня, 2019 Понеділок
23 Червня, 2019 Неділя
більше новин