У Кременчуці міжміські перевізники не дотримуються правил перевезень

Це стало зрозуміло під час круглого столу, який вчора провели у Кременчуцькій мерії для представників фірм і служб, які мають відношення до міжміських перевезень.

До Кременчука приїхали представники одеської транспортної компанії «Посполита сервіс». На круглий стіл прийшли самооборонівці, представники «Правого сервісу» і лише представники однієї інформаційної служби – «15-56». Представників служби «15-58» не було. Але вони теж замішані в конфлікті перевізників, який триває вже більше півроку. Чому проігнорували зустріч – невідомо.

Як зазначив ще на початку зібрання віце-мер Валерій Медведовський, міськвиконком у справах перевізників ніякої участі не бере, бо конкурси на міжміські перевезення проводять у Полтаві, контролює діяльність і дає дозвіл Київ. Тож він і депутати міськради зібралися на круглий стіл, аби допомогти перевізникам знайти між собою порозуміння.

Вже у ході зустрічі стало зрозуміло, що у полі закону у сфері міжміських перевезень у Кременчуці ніхто не працюює.

Найперше, що передбачає законодавство, то це те, що маршрутки мають виїжджати з автовокзалу і приїжджати на автовокзал (А як відомо, у Кременчуці вони виїжджають з майданчика від «Амстору», а приїжджають до залізничного вокзалу в Києві).

Інше: у інформаційних служб «15-56» та «15-58» немає ліцензії на регулярні перевезення. І якщо служба «15-58» працює з «Посполитою сервіс», то інша відмовляється. Це дорікання було від преставників «Посполити сервіс» керівнику служби «15-56» Тітику. Вони нагадали, що з кожного перевезеного пасажира інформаційна служба має 10 гривень. Це лише за те, що пасажир до них звертається і бронює місце.

Проте і сама ця транспортна компанія не дотримується правил перевезень. Зокрема у них 15 дозволів на перевезення пасажирів за маршрутом «Кременчук – Київ» й «Київ – Кременчук», але у «Посполиті» обмаль власних автобусів. Тож їх орендують у кременчужан. Автобуси мають бути пасажиромісткістю не менше 25, а таких і в Кременчуці мало. Тож їх заміняють «бусиками», а це вже пряме порушення.

Вихід, який запропонували преставники «Посполити сервіс» керівнику «15-56» –  працювати з ними, як працює служба «15-58». Тобто за їх дозволами, але з кременчуцькими маршрутками.

Вони роз’яснювали, що побори, які платять водії служби «15-58», які їм дорікали, то зовсім не побори, а плата за дозвіл перевезення підприємства «Посполита сервіс». Це 20 гривень із кожного пасажира, бо такі умови.

Не можна не згадати і про війни на маршрутах. Тут теж думки різні. Так, кременчуцькі самооборонівці, які останнім часом їздили у якості охоронців маршруток служби «15-56», стверджують, що отримали поранення від людей конкурентів. Ті ж у свою чергу заявляють про напад на диспетчера «Посполита сервіс». Цікаво, але правоохоронці знову промовчали, хоча представники і були на круглому столі.

Завершилась зустріч без досягнення будь-яких домовленостей. Це значить, що конфлікт не вичерпаний, то ж де гарантія, що знову не битимуть маршрутки, не стрілятимуть у пасажирів і не висаджуватимуть їх на півдорозі?

Нагадаємо, цього тижня у Кременчуці загострилась конфліктна ситуація між службами «15-56» та «15-58», що здійснюють нерегулярні міжміські перевезення. Водії цих служб скаржилися на переслідування та побори з боку невідомих на трасах, а також служба-конкурент відбирала у них пасажирів. Через загострення конфлікту між перевізниками були скасовані рейси на Київ. А декількох кременчужан у столиці поранили зі зброї.

Детальніше про війни перевізників читайте у цьому номері “Вісник Кременчука”.

Олена Ліпошко
Карта транспорту
Гранатова толокаГромадський бюджет
3 Липня, 2020 П’ятниця
11 Червня, 2020 Четвер
4 Червня, 2020 Четвер
29 Травня, 2020 П’ятниця
23 Квітня, 2020 Четвер
8 Квітня, 2020 Середа
7 Квітня, 2020 Вівторок
6 Квітня, 2020 Понеділок
більше новин