У Білорусі створили новий матеріал для виготовлення залізничних рейок

Про це повідомили БЕЛТА в Білоруському університеті транспорту.

За словами професора університету Леоніда Сосновського – одного з авторів винаходу, новий матеріал за своїми технічними характеристиками займає серединне положення між чавуном і сталлю.

Його назва утворена від початкових букв трьох хімічних елементів: молібдену, нікелю і купруму. Саме ці метали, використовувані в певній пропорції як добавки в процесі плавки чавуну, надають матеріалу особливі властивості: міцність сталі, високі технологічні та службові властивості, як високоміцного чавуну (два в одному).

Як відомо, на протязі вже понад 100 років в усьому світі виготовляють тільки сталеві рейки. В процесі експлуатації вони зношуються і руйнуються. Щорічно на їх заміну витрачаються величезні кошти.

Наприклад, 1 км сталевих рейок в однонитковому вимірі коштує приблизно 65 тисяч доларів. Вчені стверджують, що якщо рейки робити з Monicu, то їх вартість знизиться вдвічі.

Було виготовлено чотири експериментальних рейки Monicu. Проведена їх експлуатація на шляхах організованого руху поїздів Гомельської дистанції протягом 16 місяців. Потім рейки зняли і обстежили.

Результати показали, що експлуатаційна стійкість у нових рейок приблизно така ж, як у сталевих. Винахід білоруських учених проаналізовано на засіданні головних інженерів залізничних адміністрацій держав Євразійського економічного союзу.

Фахівці одностайно підтримали проект і рекомендували провести подальші випробування рейок з Monicu з метою забезпечення безпеки руху.

Все по темі: Monicu  Білорусь  матеріал  новий  рейки 

Карта транспорту
Гранатова толокаГромадський бюджет
3 Липня, 2020 П’ятниця
11 Червня, 2020 Четвер
4 Червня, 2020 Четвер
29 Травня, 2020 П’ятниця
23 Квітня, 2020 Четвер
8 Квітня, 2020 Середа
7 Квітня, 2020 Вівторок
6 Квітня, 2020 Понеділок
більше новин