У Білорусі створили новий матеріал для виготовлення залізничних рейок

Про це повідомили БЕЛТА в Білоруському університеті транспорту.

За словами професора університету Леоніда Сосновського – одного з авторів винаходу, новий матеріал за своїми технічними характеристиками займає серединне положення між чавуном і сталлю.

Його назва утворена від початкових букв трьох хімічних елементів: молібдену, нікелю і купруму. Саме ці метали, використовувані в певній пропорції як добавки в процесі плавки чавуну, надають матеріалу особливі властивості: міцність сталі, високі технологічні та службові властивості, як високоміцного чавуну (два в одному).

Як відомо, на протязі вже понад 100 років в усьому світі виготовляють тільки сталеві рейки. В процесі експлуатації вони зношуються і руйнуються. Щорічно на їх заміну витрачаються величезні кошти.

Наприклад, 1 км сталевих рейок в однонитковому вимірі коштує приблизно 65 тисяч доларів. Вчені стверджують, що якщо рейки робити з Monicu, то їх вартість знизиться вдвічі.

Було виготовлено чотири експериментальних рейки Monicu. Проведена їх експлуатація на шляхах організованого руху поїздів Гомельської дистанції протягом 16 місяців. Потім рейки зняли і обстежили.

Результати показали, що експлуатаційна стійкість у нових рейок приблизно така ж, як у сталевих. Винахід білоруських учених проаналізовано на засіданні головних інженерів залізничних адміністрацій держав Євразійського економічного союзу.

Фахівці одностайно підтримали проект і рекомендували провести подальші випробування рейок з Monicu з метою забезпечення безпеки руху.

Все по темі: Monicu  Білорусь  матеріал  новий  рейки 

Карта депутатів
Банер Кобзов
Гранатова толока
Кременчуцька толока - 2018

НЕЙМОВІРНО красиве відео!!!Кременчуцька толока - 2018

Gepostet von Я Люблю Кременчук am Mittwoch, 9. Mai 2018
Громадський бюджет
19 Червня, 2018 Вівторок
18 Червня, 2018 Понеділок
більше новин