Мита на імпорт старих автівок скасують

Складові розмитнення

Розмитнення містить ввізне мито, акцизний податок, а також податок на додану вартість. На остаточну вартість імпортної автівки впливають такі складові розмитнення:

– 10% імпортного мита для більшості автомобілів;

– від 0,06 до 2,21 євро за 1 кубічний сантиметр об’єму двигуна акцизного збору;

– 20% ПДВ.

Тож мито у 10% на імпорт автомобілів, що були в ужитку, яке пропонується скасувати, є лише одним із кількох митних зборів для ввезення автомобіля. Це мало, у порівнянні з акцизним збором і ПДВ, які становлять 30-40% вартості імпортної автівки. Але поки в їхнє скасування не віриться.
Утім, експерти не розуміють, до чого прив’язаний акциз – у нас немає екологічних податків. Чим більший двигун, тим більше грошей стягують. Але чому більше? Тому що мотор споживає більше бензину, або тому що сильніше забруднює навколишнє середовище? При цьому старі радянські автомобілі, яким далеко до євростандартів, їздять по українських дорогах, і це нікого не хвилює.

Чи є сенс ввозити в Україну старі автомобілі

«Ввозити автомобілі, які старші 5 років, немає сенсу. Вони не пройдуть, бо не відповідають вимогам Євро-5. А на автівки від 2010 року виробництва ринкові ціни тримаються навіть за кордоном, вони суттєво не падають. Я думаю, що і сама процедура «розмитнення» істотно не спроститься, – вважає кременчуцький правозахисник Євген Наухатько. – А взагалі, на мою думку, це просто окозамилювання для народу. Дали якусь копійкову подачку, аби відволікти від офшорного скандалу, куди виводили гроші мільйонами».

Можливо, краще пересісти на електромобіль?

Електромобілі купують багато тих, хто живе за містом. Наприклад, щодня проїжджаючи на роботу і з роботи кілометрів 40, людина витрачає на бензин близько 80 гривень. Зважаючи на рівень сьогоднішнього життя, це є дорогим задоволенням. У такому разі цікавіше придбати електромобіль.

На сьогоднішній день «Ощадбанк» запустив програму з кредитування придбання електромобіля. За цією програмою у людини фактично не змінюється бюджет. Вона платить чверть від вартості електромобіля відразу – а це вже дешевше, ніж купувати бензиновий. І потім ще три роки автовласник виплачує інші 75%, вже користуючись електромобілем. У цей час його витрати дорівнюють тим, якби він купив бензиновий автомобіль. Але ж він платить ці гроші не за бензин, а вкладає у свій електромобіль. Тому що обслуговування цього кредиту фактично не перевищує витрати на бензин.

У підсумку людина, нічого не втрачаючи і не змінюючи свій бюджет, через 3-5 років стає повноцінним власником електромобіля. А далі вже відбувається економія коштів.

Звичайно, якщо людина їздить із дому на роботу п’ять кілометрів туди і назад, то їй немає сенсу вкладатися в електромобіль.

Скільки коштує електромобіль

За рік в Україні купують близько 500 електромобілів. У мінімальній комплектації така автівка коштує
12 тисяч доларів.

Якщо брати більш повну комплектацію за 14-16 тисяч доларів на літієвих акумуляторах, то і пробіг, і життєвий цикл таких акумуляторів кращі. Електромобілі існують на будь-який смак і будь-який гаманець. Вони розвивають швидкість 120 кілометрів за годину. На одному заряді по місту проїжджають 90 кілометрів, а по трасі – до 120 кілометрів.

Але для середньостатистичного українця електромобіль залишається позамежним ноу-хау, для освоєння якого знадобиться не один рік. Міфи про відсутність інфраструктури, дорожнечу заміни батареї, складність технічного обслуговування також відштовхують рядового покупця.

Дива техніки

Американська компанія Tesla презентувала Model 3 – четвертий електрокар. Офіційна дата виходу –
31 березня 2016 року. Діапазон пробігу Model 3 на одній зарядці – до 300 км, час розгону від 0 до 100 км/год – за 6 секунд, є автопілот, система безпеки 5 зірок, швидка зарядка, 5-місний салон, багажник спереду і ззаду. Ціна на Model 3 починається від 35 000 $, тому автомобіль називають бюджетною версією. Попереднє замовлення можливе за попередньою оплатою 1000 $. Масове виробництво електромобіля заплановано на кінець 2017 року.

У Європі доплачують за придбання електромобіля

Уряд Німеччини прийняв закон щодо компенсації вартості електромобіля для покупців у розмірі до 5 тисяч євро з 1 липня 2016 року. Компенсація для покупців електромобілів у Німеччині покликана стимулювати збільшення кількості «зеленої» техніки на дорогах країни.
Французи отримуватимуть від держави компенсацію в розмірі 10 тисяч євро за перехід на «зелений» транспорт за умови, що користувач віддасть натомість свою бензинову машину. Уряд Франції вирішив виділяти субсидії власникам застарілих транспортних засобів із бензиновим двигуном (із віком 13 років і більше), які вирішили перейти на гібридні або повністю електричні автомобілі.
Компенсація за придбання електромобіля в США становить $ 7,5 тисячі, в Естонії – до 50% (але не більше € 18 тисяч), у Китаї – до $ 18 тисяч.
В Україні розроблено закон до 2020 року щодо скасування мита та ПДВ на ввезення електромобілів, він був прийнятий Верховною Радою у першому читанні.

ВР хоче знизити й акцизи на імпорт вживаних автомобілів

12 квітня Верховна Рада в першому читанні проголосувала за законопроект про внесення змін до Податкового кодексу щодо зниження акцизів на імпорт б/в автомобілів.

При цьому термін дії зниження акцизів пропонується встановити до 31 грудня 2017 року.

Як повідомила до початку голосування член Комітету Верховної Ради з питань податкової та митної політики Тетяна Острикова, один з ініціаторів законопроекту, аргументи стосовно того, що даний законопроект призведе до збільшення імпорту в Україну автомотлоху з Європи, не відповідають дійсності, оскільки в Україну з 1 січня 2016 року заборонений імпорт автомобілів старших 5 років.

«В Україні податкове навантаження на нові авто – 47%, а на б/в – 170%… Ми не сприймаємо аргументи, що це наповнить ринок України старим мотлохом, тому що іншим законопроектом дозволяється ставити на першу реєстрацію тільки автомобілі не старше 5 років», – сказала Острикова.

Все по темі: автівка  імпорт  мито 

Карта транспорту
Гранатова толока
Кременчуцька толока - 2018

НЕЙМОВІРНО красиве відео!!!Кременчуцька толока - 2018

Posted by Я Люблю Кременчук on Wednesday, May 9, 2018
Громадський бюджет
3 Липня, 2020 П’ятниця
11 Червня, 2020 Четвер
4 Червня, 2020 Четвер
29 Травня, 2020 П’ятниця
23 Квітня, 2020 Четвер
8 Квітня, 2020 Середа
7 Квітня, 2020 Вівторок
6 Квітня, 2020 Понеділок
більше новин