«Перевзуваємо» машину

Упродовж року є два відрізки часу: перший сніг узимку і початок відлиги навесні. Саме це найнеприємніше для будь-якого автолюбителя. Несподіване снігове покриття загрожує водіям неприємностями на дорозі. Також із першою плюсовою температурою навесні багато автолюбителів поспішають відправити зимову гуму на відпочинок. Тож коли краще «перевзувати» машину?

Час встановлення зимових шин

Перш за все, незалежно від встановлених покришок, потрібно їздити уважно, акуратно і дотримуватися дистанції. Не варто покладатися на перший сніговий покрив як на причину терміново міняти шини. Варто «перевзувати» машину із досягненням показників середньодобової температури 5-8 градусів вище нуля. Це дозволить уникнути несподіваних ситуацій на дорозі. Погодні умови часто непередбачувані, але навіть із появою снігу на дорозі лежати йому недовго, тому що дорожнє покриття не встигло охолонути до мінусової температури.

Узагалі, конкретних календарних рамок для заміни немає: якого числа «перевзути» машину, ніхто напевно не знає. Виконувати перехід на зимові покришки необхідно у середині жовтня, а на літні – на початку або в середині квітня, не чекаючи масового потоку на сервіси. Своєчасна заміна дозволить упевнено почуватися на дорозі.

Чи можна пересуватися взимку на літній гумі?

Якщо покришки не відповідають погодним умовам, то їздити на таких забороняється. Літній тип шин не призначений для експлуатації в зимових умовах. Вони втрачають властивості зчеплення, дубіють і легко пошкоджуються, що може призвести до аварій. Основна мета кожного водія – забезпечити особистий автомобіль зимовим «взуттям» до снігу та ожеледиці. Через кілька днів після настання перших заморозків, як правило, спостерігається невелика відлига. Саме для тих, хто не знає, коли «перевзути» машину на зиму, існує цей проміжок часу. Якщо погода застала зненацька, можна попросити когось відвезти колеса до шиномонтажної  майстерні, щоб здійснити перехід на зимову гуму. Крім того, вдалим вирішенням проблеми є придбання запасних дисків із зимовими шинами.

Вплив плюсових температур на зимові покришки

Компанії, що займаються виробництвом «взуття» для авто, завжди повідомляють оптимальні температурні показники, коли «перевзувати» машину, тобто умови встановлення і правильного використання шин. Саме їхній зимовий варіант зберігає еластичність у морозних умовах. За температури вище нуля градусів така гума має підвищений знос, і автомобіль буде поводитися зовсім інакше. Літнє «взуття» замерзає, має низький коефіцієнт зчеплення з дорожнім покриттям, роблячи гальмування і входження в повороти неефективним. Для впевненості потрібно оглядати шини, очищати зимовий протектор від засміченості й періодично мити його мильним розчином. Також рекомендується регулярно міняти колеса місцями, бо часто вони мають нерівномірну зношеність. Належний догляд є гарантією продовження терміну служби виробу. В іншому випадку рух може виявитися небезпечним.

Відмінності зимової та літньої гуми

Багато хто вважає малюнок протектора однією з основних відмінностей шин. Але основна різниця полягає у складі матеріалу покришок. За морозної погоди зимові види коліс еластичні, не тверднуть, забезпечують хороше зчеплення з дорогою. Конструкція їхнього протектора має властивість прилипати до покриття. Під час затвердіння протектора ці властивості не працюватимуть. Його форма спроектована таким чином, щоб забезпечити відведення води і снігу і виключити природну змазку між колесом і асфальтом. Є моделі покришок, розроблених з інноваційних вологовідштовхувальних матеріалів. Літні ж види протилежні за властивостями.

Чи варто користуватися всесезонними виробами?

Багато хто переймається питанням, коли «перевзувати» машину між холодом і теплом. Саме в цей недовгий період можна користуватися такими видами «взуття» коліс. Найкраще використовувати окрему гуму для зими і для літа, тобто спеціально розроблену під конкретний час року. З точки зору економії, пара комплектів має більший термін служби, ніж один. Гума, застосовувана в період того часу року, для якого вироблена, відрізняється високою зносостійкістю і дає стійкість транспортного засобу на дорозі. Тож краще утриматися від експлуатації всесезонних покришок.

Особливості шипованих шин

Заміна звичайних зимових шин на шиповані під час руху по укоченому снігу й особливо по льоду веде до поліпшення динаміки, курсової стійкості й гальмівних властивостей автомобіля. Але на асфальті перераховані властивості змінюються на протилежні.

Тому вибір між звичайними і шипованими зимовими шинами неоднозначний і залежить від умов їхнього застосування.
Якщо порівняти два однакові автомобілі: один із шипованими шинами, інший – із близькими за малюнком, але нешипованими зимовими шинами, можна відзначити таке. Під час руху по льоду, залежно від його стану, при встановлених шипованих шинах гальмівний шлях зменшується і зростає розгінна динаміка (на 10-15%), а курсова стійкість поліпшується приблизно на третину.

На вкоченому снігу переваги шипів не так помітні: в деяких випадках (тепла погода, тонкий шар снігу) їх може не бути і зовсім, а в середньому шипи при русі автомобіля по засніженій дорозі покращують динамічні й гальмівні властивості на 2-3%. У більшості випадків економічність руху по снігу і льоду автомобіля із заміною зимових нешипованих шин на шиповані не зміниться, але приблизно на 10% зменшиться акустичний комфорт, а плавність ходу погіршиться приблизно на третину.

На асфальті картина інша – шипована шина втрачає переваги перед нешипованою зимовою шиною і програє їй практично за всіма параметрами. За її застосування на асфальті до 10% зростає довжина гальмівного шляху, погіршується динаміка, курсова стійкість і економічність, продовжує падати комфорт. Крім того, під час рушання автомобіля на асфальті спостерігається пробуксовка ведучих коліс.

У скільки обійдеться послуга

Для зміни покришок на авто буде потрібно відвідати СТО, що займається шиномонтажною справою. У процесі встановлення нових шин диски змащують герметичним мастилом. Уся робота займає до години часу. На додачу на СТО проведуть балансування дисків. «Перевзування» комплекту шин (4 шт.) у Кременчуці автолюбителям обходиться в середньому в 160-180 гривень, залежно від діаметра коліс. Комплект же самої зимової гуми (4 шт.), яка була в ужитку, коштує 1600-3000 гривень, залежно від діаметру колеса. Комплект нової гуми коштує від 1900 гривень на малолітражки і аж до 14 тисяч гривень на престижні автівки. Ціна також залежить від виробника.

Автомобілістам не варто чекати до останнього і підготувати своїх залізних «коней» не тільки з метою безпеки – не варто забувати, що багато страхових компаній у своїх договорах визначають терміни, до яких водіям потрібно провести всі необхідні маніпуляції зі своїми автомобілями. Інакше в разі ДТП можна залишитися без страхових виплат.

Крім покришок, водіям наполегливо рекомендують підготувати до зими акумулятор – перевірити його працездатність. Заміну двірників проводять, виходячи з їхнього технічного стану – вартість коливається від 40 гривень і більше. Моторну оливу змінюють відповідно до пробігу автомобіля, а охолоджувальні рідини – виходячи із заводських рекомендацій.

За їзду на літніх шинах взимку можуть ввести штраф

Відповідний законопроект внесено на розгляд Верховної Ради. Пропонується штрафувати водіїв за їзду на літніх шинах узимку в розмірі 340 гривень. У пояснювальній записці зазначається, що запропоновані зміни до законодавства розроблені для того, щоб знизити кількість дорожньо-транспортних пригод, викликаних відсутністю зимових шин у відповідну пору року. Втім, у документі не зазначено, яким чином будуть контролювати заміну шин на транспортних засобах.

Все по темі: зима  машини  погода 

Карта транспорту
Гранатова толока
Кременчуцька толока - 2018

НЕЙМОВІРНО красиве відео!!!Кременчуцька толока - 2018

Gepostet von Я Люблю Кременчук am Mittwoch, 9. Mai 2018
Громадський бюджет
27 Січня, 2020 Понеділок
25 Січня, 2020 Субота
24 Січня, 2020 П’ятниця
22 Січня, 2020 Середа
21 Січня, 2020 Вівторок
більше новин