У Кременчуці знову підняли проект будівництва мосту через Дніпро

28 років ведуться лише розмови. Міст побудований на опорах 1871 року знаходиться в аварійному стані. Технічна документація розроблена декілька років тому застаріла. І вже ведуться розмови, аби зводити міст через Дніпро не в Кременчуці, а за 30 км від міста.

3 лютого в мерії кременчука відбулась зустріс представників місцевої влади, обласних депутатів з представниками Полтавського облавтодору щодо саме будівництва нового мосту через Дніпро в Кременчуці.

Міський голова Кременчука Віталій Малецький зазначив, що будівництво мосту сам Кременчук не зможе вести. Потрібно аби цим питанням займалась служба автомобільних доріг із залученням державних грошей.

Чотири роки, як фінансування припинено

Проект нового мосту, який розроблено більше 10 років тому презентував начальник  управління капітального будівництва Микола Воловик

Він нагадав що нині міст в Кременчуці звели в 1949 році. Він зведений на опорах 1871 року.

Наразі технічний стан  мосту не піддається ніякій критиці. Оскільки не лише не забезпечує пропуск транспорту, авточастини моста давно знаходиться в аварійному стані і залізничники пропонують її закрити.

Про будівництво нового мосту заговорили 28 років тому. За весь час на проектування нового мосту в Кременчуці фактично освоєно коштів на проектно-вишукувальні роботи 13 млн 329 тисяч 848 грн станом на сьогоднішній день.

Найсвіжіше Техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) будівництва моста в Кременчуці проведене  2006 роком. Документ пройшов експертизу і узгодження в міністерствах, але не був затверджений Кабміном у зв’язку зі зміною складу в 2010 році. Замовником будівництва було визначено комунальне виробниче підприємство «Управління капітального будівництва», а генеральним проектувальником: ПАТ «Київсоюзшляхпроект»

У 2012 році відкориговано ТЕО, але експертиза та узгодження ТЕО не проводилися. А з 2013 року фінансування проектних робіт призупинено.

Питання треба вивчити

Вислухавши інформацію, керівник Полтавського облавтодору Володимир Трояновський зазначив, що не може відразу сказати поганий проект чи ні. Однозначно вже багато пунктів потрібно змінювати бо вони не відповідають нормам чинного будівництва. Для цього він запропонував створити спеціальну комісію,  яка займеться питанням будівництва мосту через Дніпро.

Також потрібно вивчити побічні питання, як то наскільки змініться рух транспорту із будівництвом нового мосту.

Пан Трояновський заявив що в Чикалівці  ні в якому разі альтернативно міст Кременчуку не будуєють. Наразі лише розбираються в тому, як вирішити проблему. Це питання треба обговорити і прийняти рішення, де і як будувати міст.

Цифри, що прозвучали на зустрічі

Протяжність під’їзних доріг, шляхопроводів, пішохідних мостів в проекті будівництва мосту через Дніпро в Кременчуці 30 км. Довжина самого мосту через річку 1700 метрів.

Ширина Дніпра в районі села Чикалівки 600-700 метрів.

«Вісник» нагадає, що тема будівництва мосту через Дніпро звучала на цьому тижні. На сесії міськради депутати підготували звернення щодо будівництва мосту саме в Кременчуці.

 

ФОТОРЕПОРТАЖ ДМИТА БАБЦЯ

Все по темі: міст  нарада  проект 

Карта транспорту
Гранатова толокаГромадський бюджет
3 Липня, 2020 П’ятниця
11 Червня, 2020 Четвер
4 Червня, 2020 Четвер
29 Травня, 2020 П’ятниця
23 Квітня, 2020 Четвер
8 Квітня, 2020 Середа
7 Квітня, 2020 Вівторок
6 Квітня, 2020 Понеділок
більше новин