Де буде міст через Дніпро?

У Кременчуці знову згадали про проект будівництва мосту через Дніпро. Та останні 28 (!) років навколо цього будівництва тривають лише розмови. Крюківський міст побудований на опорах 1871 року, знаходиться в аварійному стані. Технічна документація на зведення нового мосту, розроблена декілька років тому, застаріла. І вже тривають розмови, аби зводити міст через Дніпро не у Кременчуці, а за 30 км від нашого міста.

3 лютого в мерії Кременчука відбулась зустріч представників місцевої влади, обласних депутатів із представниками Служби автомобільних доріг Полтавської області щодо будівництва нового мосту через Дніпро у Кременчуці.

Міський голова Віталій Малецький зазначив, що будівництво мосту саме місто вести не зможе. Зрозуміло, що коштів міського бюджету не вистачить. Потрібно, аби цим питанням займалась служба автомобільних доріг Полтавської області. І саме через службу були залучені кошти з державного бюджету.

Чотири роки, відколи фінансування припинено

Про це нагадав начальник управління капітального будівництва Микола Воловик. На цій зустрічі він презентував проект нового мосту, який розроблено більше 10 років тому.

Під час доповіді нагадав, що нинішній міст у Кременчуці побудували в 1949 році. Він зведений на опорах 1871 року.

Наразі технічний стан мосту не піддається жодній критиці. Оскільки не лише не забезпечує пропуск транспорту в повному обсязі, частина мосту давно знаходиться в аварійному стані. Від залізничників неодноразово надходили пропозиції закрити верхній ярус мосту, тобто припинити рух автотранспорту.

Про будівництво нового мосту заговорили 28 років тому. За весь час на проектування нового мосту в Кременчуці фактично освоєно
13 мільйонів 329 тисяч 848 гривень.

Найсвіжіше техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) будівництва мосту в Кременчуці проведене у 2006 році. Документ пройшов експертизу й узгодження в міністерствах, але не був затверджений Кабміном у зв’язку зі зміною складу в 2010 році.

Замовником будівництва було визначено комунальне виробниче підприємство «Управління капітального будівництва», а генеральним проектувальником – ПАТ «Київсоюзшляхпроект».

У 2012 році відкориговано ТЕО, але експертизу та узгодження не проводили. А з 2013 року фінансування проектних робіт призупинено.

Питання  вивчатиме комісія

Вислухавши інформацію, керівник Служби автомобільних доріг Полтавщини Володимир Трояновський зазначив, що не може одразу сказати, чи поганий проект. Беззаперечно, вже багато пунктів потрібно змінювати, бо вони не відповідають нормам чинного будівництва. Для цього він запропонував створити спеціальну комісію, яка займеться питанням будівництва мосту через Дніпро.

Чиновник акцентував, що потрібно вивчити побічні питання. Серед них: як і наскільки зміниться рух транспорту через Кременчук із будівництвом нового мосту.

У Кременчуці – 1700 м, а у Чикалівці – 600 м

Тут варто нагадати, що останнім часом часто лунає версія, що Укравтодор збирається будувати новий міст через Дніпро. Але не у Кременчуці, а за 30 км від міста. Саме біля села Чикалівка, що поблизу Горішніх Плавнів. Це обговорювали і на останній сесії Кременчуцької міськради. Депутати підготували звернення до Кабміну і Мінінфраструктури з проханням зупинити розробку нового проекту і відновити проект нового мосту через Дніпро безпосередньо у Кременчуці. Запит підтриманий більшістю голосів.

Будівництво нового мосту через Дніпро в районі села Чикалівка і міста Горішні Плавні міські депутати назвали необґрунтованим експериментом. Мовляв, немає необхідності розглядати цей проект, коли є готовий, із передбаченою дорогою на 6 смуг у Кременчуці.
Під час зустрічі пролунали цифри: протяжність під’їзних доріг, шляхопроводів, пішохідних мостів у проекті будівництва мосту через Дніпро у Кременчуці 30 км. Довжина самого мосту через річку – 1700 метрів.

Ширина Дніпра в районі села Чикалівка – 600-700 метрів. Цим оперували чиновники Служби автомобільних доріг.

«Зустріч-меседж для кременчужан, що їх проблема
не забута», або За Кременчук усе вирішили?

Це написав на сторінці у Facebook Володимир Трояновський після зустрічі.

Він згадав, що основна причина руйнувань мосту через Дніпро у Кременчуці  – рух вантажного транспорту, який транзитом проходить по дорогах Полтава – Олександрія та Бориспіль – Дніпропетровськ – Запоріжжя.

«Уявіть, мінімум 3 000 важковаговиків за добу! Один із варіантів вирішення проблеми – побудова нового мосту поблизу Горішніх Плавнів, щоб таким чином вантажівки взагалі не заїжджали до Кременчука. Крюківський же міст слугуватиме переправою для місцевого легкового транспорту.

У кременчужан свій варіант. Пропонують будувати нову переправу прямо в місті. Декілька років тому навіть було розроблене техніко-економічне обґрунтування побудови нового мосту. Ці розробки не залишимо без уваги. Після отриманої інформації будемо шукати спільний знаменник, вигідний для всіх», – написав чиновник.
Із достовірних джерел відомо, що тему побудови мосту в районі Чикалівки наразі активно обговорюють у Міністерстві інфраструктури.

Факти про Крюківський міст

У 1870 році Південна залізниця підійшла до міста з обох боків: Харків – Кременчук і Єлисаветград – Крюків, через що було побудовано перший міст у Кременчуці. Відкриття відбулося 7 квітня 1872 року.

21 грудня 1949 року введено в експлуатацію відновлений залізнично-автомобільний міст через Дніпро, який з’єднав центральну частину міста Кременчука і Крюків. Ця подія була приурочена до Дня народження Йосипа Сталіна.

У 1988 році відбувся капітальний ремонт мосту.

1993 року Президент України Леонід Кучма заявив, що міст будуть споруджувати японці. Однак питання будівництва мосту було відкладене.

У лютому 2012 року під час візиту до Кременчука Президент-диктатор  Віктор Янукович заявив, що розпочати будівництво мосту можна вже у 2013 році. У травні цього ж року було виділено 35,3 мільйона гривень на проектування мосту.

Все по темі: Кременчуцький міст  міст  мост 

Карта транспорту
Гранатова толока
Кременчуцька толока - 2018

НЕЙМОВІРНО красиве відео!!!Кременчуцька толока - 2018

Gepostet von Я Люблю Кременчук am Mittwoch, 9. Mai 2018
Громадський бюджет
17 Серпня, 2019 Субота
16 Серпня, 2019 П’ятниця
більше новин