І знову про міст через Дніпро: цього разу рекомендують будувати в Кременчуці

Члени комітету з питань транспорту Верховної Ради України висловилися за те, що новий мостовий перехід треба будувати у Кременчуці

Вчора на засіданні комітету з питань транспорту Верховної Ради України за ініціативи народного депутата України Юрія Шаповалова, було розглянуте питання перспективи будівництва нового мосту в Кременчуці.

Участь у  роботі парламентського комітету взяли Міністр інфраструктури  Володимир Омелян і  голова Державного агентства автомобільних доріг Славомір Новак.

Доповідачі зробили акцент  на тому, яка робота в напрямку будівництва нового мостового переходу була виконана в останні щонайменше 20 років.

Після обговорення питання члени комітету із питань транспорту Верховної Ради України прийняли рішення рекомендувати Міністерству інфраструктури та Державному агентству автомобільних доріг при плануванні будівництва доріг та мостів врахувати інтереси кременчужан та передбачити будівництво нового мосту безпосередньо в Кременчуці.

Окрім того, Державному агентству автомобільних доріг рекомендовано  вивчити існуюче техніко-економічне обґрунтування  нового мосту та провести переговори з інвесторами щодо їх участі у фінансуванні будівництва нового мостового переходу через Дніпро в місті Кременчуці Полтавської області. Парламентарі також доручили Міністерству інфраструктури України розробити та подати на затвердження державну програму з будівництва мостового переходу через річку Дніпро в місті Кременчуці для забезпечення щорічного виділення коштів з державного бюджету на це будівництво.

Комітет прийняв рішення, що будівництво мосту біля Горішніх Плавнів є недоцільним. За таку резолюцію члени парламентського Комітету проголосували одноголосно.

 

РІШЕННЯ КОМІТЕТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
З ПИТАНЬ ТРАНСПОРТУ

 

«Про перспективи будівництва мостового переходу через річку Дніпро в місті Кременчуці Полтавської області».

«З метою забезпечення інтересів держави Україна та потреб мешканців міста Кременчука Полтавської області, враховуючи значний суспільний резонанс, Комітет з питань транспорту розглянув питання щодо перспективи будівництва нового мостового переходу через річку Дніпро в місті Кременчуці.

Існуючий міст перебуває в аварійному стані. Його автомобільна частина має дві смуги руху транспорту, по яким цілодобово рухаються транспортні потоки автодоріг Н-08 (Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя) та М-22 (Полтава-Олександрія), а також внутрішньоміський транспорт. Для нормального функціонування транспортного коридору, який сполучає Північ та Південь України й лівобережну та правобережну частини Кременчука, необхідний новий мостовий перехід, який дозволить безперешкодно пропускати транспортні потоки.

1.1. Рекомендувати Міністерству інфраструктури України, Державному агентству автомобільних доріг України при затвердженні плану будівництва доріг та мостів врахувати необхідність будівництва нового мостового переходу через Дніпро безпосередньо в місті Кременчуці Полтавської області.
1.2. Рекомендувати Державному агентству автомобільних доріг України вивчити наявне ТЕО (техніко-економічне обґрунтування) будівництва мостового переходу та провести переговори з інвесторами щодо їх участі у фінансуванні будівництва нового мостового переходу через Дніпро в місті Кременчуці Полтавської області.

1.3. Доручити Міністерству інфраструктури України розробити та подати на затвердження державну програму з будівництва мостового переходу через річку Дніпро в місті Кременчуці для забезпечення щорічного виділення коштів з державного бюджету на це будівництво.

1.4. Комітет вважає недоцільним заплановане будівництво Державним агентством автомобільних доріг України нового мосту біля міста Горішні Плавні з таких причин:

Міст не вирішує дві основні проблеми регіону: сполучення між лівобережною та правобережною частинами Кременчука та тільки частково
вирішує проїзд транзитного транспорту доріг державного значення Н-08 (Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя) та М-22 (Полтава-Олександрія). В той час , як будівництво нового мосту у місті Кременчуці вирішує ці два проблемних питання в регіоні у повному обсязі;

– Аварійний стан мостового переходу у місті Кременчуці, який забезпечує сполучення між лівобережною та правобережною частинами Кременчука у будь-який час може бути закритий рух по ньому у зв’язку з загрозою обрушення , що паралізує життєдіяльність промислового міста Кременчука;
– Відстань для об’їзду через запропонований міст у Горішніх Плавнях з правобережної частини Кременчука до лівобережної складатиме більше 40 кілометрів і в такому випадку не буде використовуватися для сполучення кременчужан;
– Міст у Горішніх Плавнях не вирішує проблему транспортного коридору «Північ-Південь», а саме дороги М-22 (Полтава-Олександрія) та Н-08 (Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя);
– Відсутнє ТЕО запропонованого мосту біля Горішніх Плавнів, на відміну від мостового переходу, запланованого у Кременчуці, де на ТЕО вже було витрачено більше 13 мільйонів гривень бюджетних коштів;
– Крім будівництва мосту через Дніпро у Горішніх Плавнях необхідно буде збудувати кілька десятків кілометрів (близько 70 км) під`їзних доріг до нього, кілька шляхопроводів та мостів через малі річки,які проходять через села , дачні поселення, кар’єр, готельний комплекс, що значно збільшиться вартість будівництва мосту, а також невідомо на скільки у часі збільшиться реалізація проекту. В той час, як землі під будівництво Кременчуцького мосту зарезервовані міською радою та не потребують коштів на їх викуп для суспільних потреб».

«Вісник» раніше писав, уже показали яким буде новий міст через Дніпро. Не в Кременчуці

Все по темі: Дніпро  Кабмін  комітет  міст 

Банер
Банер
25 Квітня, 2017 Вівторок
24 Квітня, 2017 Понеділок
більше новин