Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука в новій редакції

Проект регуляторного акта

КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА РАДА
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
_____ СЕСІЯ МІСЬКОЇ РАДИ VII СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ

 

від  _____________2017 року                                    м. Кременчук

Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука в новій редакції 

З метою сприяння і захисту прав інтересів суб`єктів підприємницької діяльності, стабілізації економічної ситуації в державі, впорядкування розміщення тимчасових споруд на території міста Кременчука,  керуючись Законом України   «Про регулювання   містобудівної  діяльності», Законом України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської  діяльності», на підставі   рішення    Кременчуцької    міської   ради   від  20 липня 2017 року «Про внесення  змін до  рішення міської ради від   29.11.2016  «Про затвердження   Плану  роботи   міської    ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2017 рік», п.п. 34 п. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Кременчуцька міська рада  вирішила:

  1. Затвердити Правила розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука в новій редакції (додається).
  2. Рішення Кременчуцької міської ради від 31 травня 2011 року «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука», від 27 листопада 2012 року «Про внесення змін до рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 31 травня 2011 року «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для  провадження  підприємницької  діяльності  на території

м. Кременчука», від 29 травня 2014 року «Про внесення змін до рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 31 травня 2011 року «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука», від 07 липня 2015 року «Про внесення доповнень до рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 31 травня 2011 року «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території

м. Кременчука», від 02 березня 2017 року «Про внесення змін до рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 31 травня 2011 року «Про затвердження Правил розміщення тимчасових  споруд  для  провадження  підприємницької  діяльності  на території м. Кременчука» вважати такими, що втратили чинність.

  1. Включити до Переліку місць розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Кременчука з позначенням місць розміщення на комплексній схемі (додаток №1 Правил) стаціонарні тимчасові споруди, збільшивши загальну кількість передбачених для розміщення тимчасових споруд на території міста на 7 за адресами:

– по вул. Генерала Манагарова, в районі 2-ої міської лікарні (ТС для реалізації продовольчих товарів (без права реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв, пива) № 82-16);

– по бульвару Автокразівському, в районі житлового будинку № 22 (ТС побутового призначення з ремонту взуття № 39-1);

– по вул. Київській, 21-А (ТС для реалізації продовольчих та непродовольчих товарів № 30-13);

– по вул. Республіканській, в районі житлового будинку № 93 та ринку «Правобережний» (ТС для реалізації продовольчих товарів та тютюнових виробів № 84-16);

– по вул. Республіканській, на території автостоянки (ТС для для реалізації продовольчих та непродовольчих товарів № 82-16);

– по вул. Київській, в районі житлового будинку № 1/49 (ТС для реалізації овочів та фруктів  № 40-12;

– по вул. Гвардійській, в районі житлового будинку № 1/71  (ТС для реалізації овочів та фруктів  № 31-12).

  1. Змінити функціональне  призначення     існуючої   ТС   (№ 26-3)  по

вул.  Вадима Пугачова, в районі житлового будинку № 21 з побутового на ТС для реалізації продовольчих товарів.

  1. Змінити функціональне    призначення     існуючої   ТС   (№ 46-21)  по

просп. Свободи, в районі житлового будинку №31 з побутового на ТС для реалізації продовольчих товарів.

  1. Викласти розділ ІІ. пояснювальної записки до комплексної схеми в такій редакції: «Внесенням змін до комплексної схеми передбачено збільшення споруд: побутового призначення до 57; з продажу продовольчих та промислових товарів до 27; з реалізації баштанних культур, овочів та фруктів до 16.

Додатково до комплексної схеми внесено споруд:

з продажу хлібобулочних виробів – 52; банківських модулів – 3; з продажу державних лотерей-18; з надання ритуальних послуг-6; кав`ярня – 4; з продажу спецій та чаю – 1.

Внесенням змін до комплексної схеми на території міста передбачено розміщення 482 стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.».

  1. Оприлюднити дане рішення відповідно до вимог законодавства.
  2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського    голови Кравченка Д.В., постійну депутатську комісію з питань екології, регулювання земельних відносин, містобудування та архітектури (голова комісії   Ульянов Р.А.) та постійну депутатську комісію з питань промисловості, будівництва, підприємницької діяльності, побутового, торговельного обслуговування та регуляторної політики (голова комісії   Шевченко М.І.)

Строк контролю –     базове відстеження – після впровадження;

повторне відстеження – через рік після

впровадження;

періодичне відстеження – через три роки після

виконанням заходів з повторного відстеження. 

Міський голова  В.О. МАЛЕЦЬКИЙ

 

Додаток до рішення міської ради від «    »  ______ 2017  року

Правила розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької  діяльності на території м. Кременчука в новій редакції 

  1. Загальна частина.

1.1. Правила розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (далі – Правила) розроблені відповідно до вимог чинного законодавства відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»  та визначають  принципи розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності незалежно від форм власності на території м. Кременчука.

1.2. У цих Правилах наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:

– тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для провадження підприємницької діяльності  (далі – ТС) – одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту;

– стаціонарна ТС –  споруда, яка має закрите приміщення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому контуру площу до 30 кв.м.;

– пересувна  ТС – споруда, яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, у якій може бути розміщене торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат, інші пристрої для сезонної роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності;

–  тимчасові   торговельні   ряди – зблоковані споруди, які   не мають закритого приміщення для тимчасового перебування людей, виготовлені з полегшених конструкцій (прилавок, навіс, тощо), під комплекс яких загальна площа території може бути більше 30 кв.м.(встановлюються за індивідуальним ескізом погодженим з управлінням містобудування та архітектури);

– стаціонарний сезонний торговий майданчик – стаціонарна тимчасова споруда, встановлений торговий майданчик для надання послуг з громадського харчування біля стаціонарного закладу ресторанного господарства на відкритому повітрі (під тентами, на верандах, виготовлених з полегшених конструкцій тощо), що знаходиться стаціонарно на весь період встановлення згідно паспорту прив`язки,  не позначається на комплексній схемі та може мати по зовнішньому контуру площу більше  30 кв.м.;

– комплексна схема розміщення ТС (далі – комплексна схема) – схема розміщення ТС на території м. Кременчука, яка складається з текстових та графічних матеріалів, якими визначаються місця розташування ТС, розроблених з урахуванням вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також існуючих містобудівних обмежень, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання території, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського устрою (додаток № 1); до Комплексної схеми входить: графічні матеріали з показом місця розташування ТС, пояснювальна записка, перелік місць розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м.Кременчука, архітектурні типи ТС у відповідності до їх функціонального призначення;

– архітектурний тип ТС (далі – архітип ТС) – зовнішній архітектурний вигляд ТС ;

– паспорт прив’язки ТС – комплект документів, у яких визначено місце встановлення ТС на топографо-геодезичній основі М 1:500, схему благоустрою території;

– схема благоустрою території – схема, виконана   на   топографо-геодезичній основі М 1:500 із зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення території прилеглої до ТС (розташування квітників, під’їздів, урн, влаштування дорожнього покриття, мощення фігурними елементами мощення тощо).

1.3. Порядок оформлення документів на розміщення тимчасових споруд визначається Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 №244, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.11.2011 за №1330/20068 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності». 

  1. Правила розміщення стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м.Кременчука.

   2.1.  Розміщення   стаціонарних  тимчасових   споруд    дозволяється  у відповідності до Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука та їх архітектурного типу(далі Комплексна схема) та Переліку СТС наведеному у Комплексній схемі, яка є додатком №1 до даних Правил.

2.2. Розміщення стаціонарних ТС, прилеглих до об’єктів зовнішнього транспорту, у межах червоних ліній вулиць в комплексі з павільйонами зупинок громадського транспорту виконується в єдиному архітектурному стилі відповідно до рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 27.12.2011 «Про затвердження єдиного архітектурного стилю транспортних зупинок у м.Кременчуці» і не потребує  позначення на комплексній схемі.

2.3. Зовнішній вигляд стаціонарної ТС має відповідати архітипам ТС відповідного функціонального призначення, що наведені у Комплексній схемі (додатку №1 до даних Правил).

2.4.  Благоустрій прилеглої до ТС території виконується у відповідності до схеми благоустрою території, що наведена у Комплексній схемі (додатку №1 до даних Правил).

2.5. Місця розміщення стаціонарних ТС на території ринку визначаються на основі затвердженого генерального плану ринку.

2.6. Забороняється розміщення стаціонарних ТС:

– не у відповідності до Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м.Кременчука та їх архітектурного типу;

– перед фасадною  частиною  капітальних   об’єктів   торгівельно-побутового призначення в 30-ти метровій зоні (окрім СТС передбачених Комплексною схемою);

– в 30-ти метровій зоні по периметру території ринків (окрім СТС передбачених Комплексною схемою);

– у не відповідності з вимогами нормативних документів у сфері безпеки дорожнього руху (за винятком – в разі отримання погодження з відповідною службою);

– для реалізації продовольчих товарів, крім  районів, в яких відсутні об’єкти торгівлі даного функціонального призначення та районів садибної забудови;

– для надання ритуальних послуг та продажу ритуальної продукції, крім спеціально визначених місць в 100-метровій зоні в районі міських кладовищ.

Обмеження, встановлені даним пунктом не застосовуються до ТС для реалізації друкованих видань з сумісництвом канцтоварів та тютюнових виробів та ТС в комплексі з павільйонами зупинок громадського транспорту (окрім обмежень, що стосуються вимог нормативних документів у сфері безпеки дорожнього руху).

2.7. Термін, на який встановлюється стаціонарна ТС, визначається рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області, терміном користування земельною ділянкою (в разі наявності), але не більше ніж п’ять років. У випадку укладання за участі органів місцевого самоврядування інвестиційного договору, умовами якого передбачається більш тривалий термін розміщення стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на об`єктах благоустрою, максимальний термін розміщення тимчасових споруд встановлюється у відповідності до зазначених в договорі умов.

2.8.  ТС розміщуються за межами тротуарів, пішохідних доріжок та алей. У разі розміщення споруди на відстані від тротуару влаштовується пішохідний підхід до ТС з фігурних елементів мощення  завширшки не менше ніж 1,5 м.

2.9. Поряд із ТС забороняється розміщення пересувних ТС,  столів, стільців, навісів.

2.10.Біля ТС повинна бути встановлена урна (заводського виготовлення) для збирання твердих побутових відходів. Власник ТС має забезпечити щоденне очищення урни та прибирання прилеглої території. Забороняється використання в якості урн паперових або дерев’яних ємностей.

2.11. Забороняється складання тари, матеріалів, різних конструкцій і відходів на дахах ТС  і прилеглих територіях.

2.12. Власники чи користувачі ТС  зобов’язані забезпечити догляд за газонами і зеленими насадженнями, які входять у закріплену за ТС територію, а також укласти договір на вивіз твердих побутових відходів з організаціями, що мають на це дозвіл.

2.13. Не дозволяється експлуатація ТС без виконання благоустрою прилеглої території.

2.14. Власники чи користувачі ТС зобов’язані забезпечити постійний догляд за зовнішнім виглядом ТС та їх конструктивними елементами у відповідності до паспорту прив’язки ТС.

2.15. На територіях садибної забудови можливе розміщення ТС різного функціонального призначення (а саме: побутового призначення, з реалізації преси та тютюнових виробів, з продажу продовольчих та промислових товарів, з реалізації баштанних культур, овочів та фруктів, з продажу хлібобулочних виробів, банківські модулі, з продажу державних лотерей тощо у відповідності до цих Правил, без зазначення на комплексній схемі (окрім центральної частини міста), але з дотриманням архітипів. Якщо  ТС розміщується на присадибній земельній ділянці, оподаткування здійснюється у відповідності до  Податкового кодексу України.

2.16.  У разі суспільної необхідності з метою сприяння оптимізації внутрішньої торгівлі, у тому числі роздрібної торгівлі  власно вирощеною продукцією (виключно овочами, фруктами та ягодами), забезпечення санітарного стану об’єктів благоустрою міста, можливе розміщення тимчасових торговельних рядів, ТС для реалізації товарів місцевих виробників, пунктів прийому склотари і вторсировини, ТС для надання ритуальних послуг у спеціально визначених місцях, ТС для реалізації продовольчих товарів у спеціально визначених місцях зелених зон загального користування для рекреаційних цілей, затверджених відповідним рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області.

2.17. У разі зміни містобудівної ситуації або коли ТС перешкоджає проведенню будівництва, реконструкції або ремонту інженерних мереж вулиці, дороги, будинків і споруд,  ТС переноситься на певний період в інше рівноцінне місце. Уповноважений представник надсилає не пізніше ніж за два тижні до запланованого перенесення ТС повідомлення з визначенням її нового місця та строку розміщення на період проведення реконструкції або ремонту. Таке повідомлення є підставою для перенесення суб’єктом господарювання ТС на період проведення реконструкції або ремонту.

2.18. У разі проведення аварійних робіт інженерних мереж міста   стаціонарна ТС  переноситься терміново в інше місце за вимогою відповідної інженерної служби міста або уповноваженого представника управління містобудування та архітектури виконавчого комітету міської ради.

2.19. У разі, якщо замовник не має наміру продовження розміщення   ТС  по закінченню строку розміщення на об’єкті благоустрою, власник ТС в двомісячний термін звільняє територію з приведенням її до належного стану  шляхом демонтажу споруди та благоустрою території.

2.20. Холодильне та інше обладнання,  що розміщується поряд  з ТС,  необхідне  для  забезпечення санітарних заходів чи дотримання вимог санітарних норм,  не потребує отримання будь-якого  дозволу. При  цьому  загальна  площа,  що  займає таке обладнання,  не може перевищувати 25%  площі цієї ТС,  а обладнання  має  розміщуватися поряд з ТС, мати належний естетичний вигляд, вписуватись в навколишнє середовище, відповідати вимогам нормативних документів щодо санітарного стану, охорони праці, техніки безпеки тощо з зазначенням місця розміщення в паспорті прив`язки.

2.21. При розташуванні групи ТС на об`єкті благоустрою кінцевий термін розміщення даних ТС має бути єдиний для всіх.

2.22. Фізичній особі-підприємцю (власнику) здійснити маркування тимчасової споруди на зовнішній стороні фасаду з інформацією про суб`єкт ведення господарської діяльності та термін дії документів дозвільного характеру.

  1. Порядок розміщення стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на обєктах благоустрою.

 3.1.   Для отримання погодження розміщення на об’єктах благоустрою стаціонарних ТС для провадження підприємницької діяльності (далі – СТС) замовник звертається із заявою на ім’я начальника управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Кременчуцької міської ради про відповідність намірів щодо місця розташування СТС до Центру надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП).

До заяви додаються:

– графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування СТС, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1: 500 кресленнями контурів СТС з прив’язкою до місцевості.

3.2. Заява з додатками передається до Управління містобудування та архітектури, яке надає протягом десяти робочих днів готує інформацію щодо місця розташування ТС на відповідність або невідповідність комплексній схемі розміщення тимчасових споруд, цим  Правилам (в разі звернення на розміщення торговельних рядів, пунктів прийому склотари і втор сировини, ТС для реалізації товарів місцевих виробників перевіряє та ТС для надання ритуальних послуг наявність місця розташування відповідно до спеціально визначених місць затверджених рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області).

3.3.  Зазначена   в п.3.2. інформація   передаються до ЦНАПу для видачі замовнику.

3.4.    Після   отримання позитивної інформації згідно з п.3.2. замовник звертається до суб’єкта господарювання, що має ліцензію (сертифікат) на виконання проектних робіт, для підготовки таких матеріалів:

–  схема розміщення СТС виконана на топографо-геодезичній основі у масштабі 1:500;

–   ескізи   фасадів    СТС    у   кольорі   М 1:50, виконані у відповідності до архітипу ТС відповідного функціонального призначення, що наведений у Комплексній схемі (додатку №1 до даних Правил);

–  схема   благоустрою   прилеглої   території, виконана у відповідності до  схеми благоустрою території, що наведена у Комплексній схемі (додатку №1 до даних Правил);

– загальний вигляд СТС (перспектива з вписанням СТС в навколишнє середовище)

та погоджує їх в управлінні містобудування та архітектури.

3.5.  Для отримання погодження розміщення на об’єктах благоустрою стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м.Кременчука замовник подає до ЦНАПу   заяву на ім’я міського голови про погодження  розміщення  СТС, до якої додаються:

–  копія виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

–  схема розміщення СТС виконана на топографо-геодезичній основі у масштабі 1:500 (виконана суб’єктом господарювання, що має ліцензію (сертифікат) на виконання проектних робіт);

– копія правовстановлюючих   документів    на   земельну ділянку (у разі наявності) завірена у встановленому законодавством порядку;

– копія правовстановлюючого   документу    на   об`єкт нерухомого майна, біля якого планується встановити стаціонарний сезонний торговий майданчик;

– копія   інформації    про   відповідність намірів замовника щодо місця розташування СТС, виданої управлінням містобудування та архітектури;

–  схема розміщення СТС виконана на топографо-геодезичній основі у масштабі 1:500, виконана суб’єктом господарювання, що має ліцензію (сертифікат) на виконання проектних робіт та погоджена (в разі необхідності) з органами Державтоінспекції;

–  ескізи   фасадів    СТС    у   кольорі   М 1:50  у відповідності до затвердженого архітипу, виконані суб’єктом господарювання, що має ліцензію (сертифікат) на виконання проектних робіт;

–  схема благоустрою прилеглої території, виконана суб’єктом господарювання, що має ліцензію (сертифікат) на виконання проектних робіт;

– загальний вигляд СТС (перспектива з вписанням СТС в навколишнє середовище);

–    технічні       умови       щодо      інженерного забезпечення ( за наявності) отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж;

Зазначені документи отримуються замовником самостійно у відповідності до п.3.4. даних Правил.

Даний пакет документів направляється на опрацювання до управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Кременчуцької міської ради.

3.5.1.Управління містобудування та архітектури(не пізніше 15   днів з дня подання заяви) оформляє паспорт прив’язки  СТС, який включає:

–  схема розміщення СТС виконана на топографо-геодезичній основі у масштабі 1:500;

–    ескізи   фасадів    СТС    у   кольорі   М 1:50  у відповідності до затвердженого архітипу;

–    схема благоустрою прилеглої території;

– загальний вигляд СТС (перспектива з вписанням СТС в навколишнє середовище);

–  технічні  умови  щодо  інженерного забезпечення ( за наявності) отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж;

–    реквізити замовника (найменування, П.І.Б., адреса, контактна інформація).

3.5.2. Максимальний  строк дії паспорта прив’язки становить 5 років, але не більше терміну користування земельною ділянкою ( в разі наявності). У випадку укладання за участі органів місцевого самоврядування інвестиційного договору, умовами якого передбачається більш тривалий термін розміщення стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на об`єктах благоустрою, максимальний термін розміщення тимчасових споруд встановлюється у відповідності до зазначених в договорі умов.

3.5.3.Паспорт прив’язки видається на безоплатній основі та є підставою для підготовки проекту рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області про погодження розміщення СТС.

3.5.4.   Паспорт прив’язки СТС не надається за умов:

–  подання неповного пакету документів, визначеного даними Правилами;

–     подання недостовірних відомостей;

–  в разі отримання замовником інформації про невідповідність розміщення СТС у відповідності до п. 3.2 та 3.3. цих Правил.

3.5.5.   На підставі  матеріалів, вказаних у п.п. 3.5.1.-3.5.4. даного Порядку,  управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Кременчуцької міської ради  забезпечує:

– підготовку   проекту   рішення   про   погодження  або відмову в видачі погодження розміщення на об’єкті благоустрою СТС та винесення його на чергове засідання виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області;

– передачу   копії   рішення виконавчого   комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області про погодження або відмову в видачі погодження розміщення на об’єктах благоустрою СТС для провадження підприємницької діяльності та паспорта прив’язки до ЦНАПу для видачі замовнику.

3.6.  Документи оформлені згідно п. 3.5.1.-3.5.5. (не пізніше 10 робочих днів) передаються до ЦНАПу для видачі одного примірника замовнику.

3.7. Замовник,  після  отримання  рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради в ЦНАПі, повинен отримати передбачені законодавством документи дозвільного характеру в територіальних державних органах відповідно до виду діяльності, укласти договір на пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою та не пізніше п’яти робочих днів надати копію платіжного документу про сплату пайової участі (внеску). Якщо замовник має у користуванні або у власності земельну ділянку договір про сплату пайового внеску в утриманні об’єктів благоустрою не укладається.

Порядок оформлення та укладання договорів на Пайову участь (внесок) та проведення розрахунку розміру Пайової участі (внеску)  в утриманні об’єктів благоустрою визначається за окремим регуляторним актом.

3.8. Замовник повинен встановити  СТС не пізніше 6 місяців з дати прийняття рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області про погодження розміщення на об’єкті благоустрою стаціонарної тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука.

3.9.  Після розміщення СТС суб’єкт господарювання подає до виконавчого комітету Кременчуцької міської ради письмову заяву, у якій зазначає, що виконав вимоги паспорта прив’язки та умови договору та додає фотофіксацію встановленої тимчасової споруди.

3.10.   Для продовження строку дії погодження розміщення на об’єктах благоустрою СТС для провадження підприємницької діяльності замовник подає до ЦНАПу  заяву на ім’я міського голови про продовження строку дії погодження місця розміщення  СТС, до якої додаються:

–  копія виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

–  копія правовстановлюючих   документів    на   земельну ділянку (у разі наявності) завірена у встановленому законодавством порядку;

– паспорт прив’язки СТС (на існуючу споруду), виданий управлінням містобудування та архітектури виконавчого комітету Кременчуцької міської ради;

3.10.1. УМА перевіряє та  надає інформацію щодо місця розташування СТС на відповідність або невідповідність комплексній схемі розміщення тимчасових споруд, цим  Правилам (в разі звернення на розміщення торговельних рядів, пунктів прийому склотари і втор сировини, ТС для реалізації товарів місцевих виробників та ТС для надання ритуальних послуг перевіряє наявність місця розташування відповідно до спеціально визначених місць затверджених рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області) та відповідність розміщення СТС вимогам паспорта прив’язки.

3.10.2.  В разі позитивної інформації, вказаної в п.п. 3.10.1. УМА робить відмітку в Паспорті прив’язки СТС щодо продовження строку дії погодження розміщення на об’єктах благоустрою СТС для провадження підприємницької діяльності.

3.10.3. Максимальний  строк продовження дії паспорта прив’язки становить 5 років, але не більше терміну користування земельною ділянкою  (в разі наявності). У випадку укладання за участі органів місцевого самоврядування інвестиційного договору, умовами якого передбачається більш тривалий термін розміщення стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на об`єктах благоустрою, максимальний термін розміщення тимчасових споруд встановлюється у відповідності до зазначених в договорі умов.

3.10.4. Продовження строку дії паспорта прив’язки СТС не надається за умов:

–  подання неповного пакету документів, визначеного даними Правилами;

–   подання недостовірних відомостей;

–  в разі надання УМА інформації про невідповідність розміщення СТС у відповідності до п.п. 3.10.1.  цих Правил;

– в разі не встановлення СТС протягом 6 місяців з дати прийняття рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області про погодження розміщення на об’єкті благоустрою стаціонарної тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука.

3.10.5. Продовження строку дії паспорта прив’язки або відмова в продовженні виконується на безоплатній основі та є підставою для підготовки проекту рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області про продовження або відмову в продовженні розміщення СТС.

3.10.6.  На підставі  матеріалів, вказаних у п.п. 3.10.1.-3.10.4. даного Порядку,  управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Кременчуцької міської ради  забезпечує:

– підготовку   проекту   рішення   про   продовження  або відмову в  продовженні розміщення на об’єкті благоустрою СТС та винесення його на чергове засідання виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області;

– передачу   копії   рішення виконавчого   комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області про продовження або відмову в продовженні  розміщення на об’єктах благоустрою СТС для провадження підприємницької діяльності та паспорта прив’язки до ЦНАПу для видачі замовнику.

3.11. Документи оформлені згідно п.п. 3.10.1.-3.10.6. (не пізніше 10 робочих днів) передаються до ЦНАПу для видачі одного примірника замовнику.

3.12. Замовник,  після  отримання  рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради в ЦНАПі, повинен отримати передбачені законодавством документи дозвільного характеру в територіальних державних органах відповідно до виду діяльності, укласти договір на пайову участь (внесок) в утриманні об’єктів благоустрою та не пізніше п’яти робочих днів надати копію платіжного документу про сплату пайової участі (внеску). Якщо замовник має у користуванні або у власності земельну ділянку договір про сплату пайового внеску в утриманні об’єктів благоустрою не укладається.

Порядок оформлення та укладання договорів на Пайову участь (внесок) та проведення розрахунку розміру Пайової участі (внеску)  в утриманні об’єктів благоустрою визначається за окремим регуляторним актом.

3.13. Дія паспорту прив`язки СТС анулюється за таких умов:

– недотримання вимог   паспорта прив’язки при її встановленні;

– невстановлення СТС протягом 6 місяців з дати прийняття рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області про погодження розміщення на об’єкті благоустрою стаціонарної тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука;

– надання недостовірних  відомостей у документах,  зазначених у
пункті 3.5.1. цих Правил,  під час підготовки  паспорта  прив’язки
СТС.

  1. Правила розміщення пересувних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука.

4.1. Пересувні тимчасові споруди для провадження підприємницької діяльності на території м.Кременчука повинні розміщуватися з дотриманням вимог актів законодавства, державних стандартів і норм.

4.2. Порядок  розміщення  пересувних ТС для провадження підприємницької діяльності на території м.Кременчука визначається окремим регуляторним актом.

  1. Перехідні положення.

5.1. З метою сприяння і захисту прав та інтересів суб’єктів підприємницької діяльності, стабілізації економічної ситуації в державі, продовжити до 01.03.2019 при умові дотримання вимог раніше наданих документів та виконання благоустрою прилеглої території термін розміщення існуючих тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, які не відповідають Комплексній схемі, але на встановлення яких було оформлено дозвільну документацію на користування земельними ділянками та не мають заборгованості по сплаті за землю. Продовження виконується у порядку, визначеному п.3 даних Правил.  

Начальник управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Кременчуцької міської ради  О.Г. ВОЛОЩЕНКО   Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука в новій редакції» з додатком М-ТЕСТУ 

                                            І. Визначення проблеми 

Розміщення тимчасових споруд регулюється рядом нормативно-правових актів, а саме: Законами України «Про основи містобудування», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про благоустрій населених пунктів».

На території м. Кременчука розміщено 552  тимчасові споруди. Для їх впорядкування та раціонального розміщення в місті у відповідності до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244, міською радою були затверджені  Комплексна схема розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука та їх архітектурного типу (далі-Комплексна схема) та Правила розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука (далі-Правила).

До Комплексної схеми та Переліку місць розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Кременчука (далі – Перелік) внесено 475 тимчасових споруд.

На даний час  на території міста розміщено нових стаціонарних тимчасових споруд у відповідності до  наданих паспортів прив`язки терміном на 5 років – 318, тимчасових споруд за діючими на даний час документами – 138, у відповідності до п.2.2, та 2.16 Правил встановлено 73 тимчасових споруд,  не позначені в Комплексній схемі терміном до 01.03.2018 – 23 тимчасові споруди.

Цим регуляторним актом передбачається затвердити Правила розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука в новій редакції, для зручного користування Правилами об`єднавши всі зміни та доповнення, прийняті попередніми рішеннями Кременчуцької міської ради: від 31 травня 2011 року «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука», від 27 листопада 2012 року «Про внесення змін до рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 31 травня 2011 року «Про затвердження Правил розміщення тимчасових  споруд  для  провадження  підприємницької  діяльності  на території м. Кре-менчука», від 29 травня 2014 року «Про внесення змін до рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 31 травня 2011 року «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука», від 07 липня 2015 року «Про внесення доповнень до рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 31 травня 2011 року «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука», від 02 березня 2017 року «Про внесення змін до рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 31 травня 2011 року «Про затвердження Правил розміщення тимчасових  споруд  для  провадження  підприємницької  діяльності  на території  м. Кременчука» та скасувати при цьому вище перелічені рішення.

Також передбачається внести деякі доповнення до Правил, що дасть можливість максимально привести  їх до державного законодавства та буде сприяти додержанню будівельних вимог, санітарно-гігієнічних норм, існуючих містобудівних обмежень, вимог щодо раціонального використання територій. До Комплексної схеми та Переліку буде додано ще 7 тимчасових споруд (на підставі заяв від фізичних осіб-підприємців щодо внесення змін до Комплексної схеми), що дасть можливість збільшити кількість тимчасових споруд та відповідно робочих місць у місті. Також продовжується розміщення існуючих ТС, які не увійшли до Комплексної схеми, до 01.03.2019,  що ще на 1 рік надасть можливість СПД здійснювати підприємницьку діяльність та вирішити питання зайнятості при умові дотримання вимог раніше наданих документів та виконання благоустрою прилеглої території.

В цілому ситуація зміниться на користь підприємців малого бізнесу.

Ця робота виконується на підставі      рішення    Кременчуцької    міської   ради   від  20 липня 2017 року «Про внесення   змін до  рішення міської ради від   29.11.2016  «Про затвердження   Плану  роботи   міської    ради з підготовки проектів регуляторних актів на 2017 рік», яким передбачено період підготовки проекту регуляторного акту «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука в новій редакції» – ІV квартал 2017р.

Основні групи (підгрупи), на які впливає проблема, яку передбачається розв`язати шляхом державного регулювання – прийняттям цього проекту регуляторного акту:

Групи (підгрупи) Так Ні
Громадяни 1.  Отримання якісних торговельних послуг,

додаткові надходження до міського бюджету нададуть можливість впровадження і реалізації програм соціально-економічного розвитку міста та підвищення рівня соціальних стандартів, з`являться нові робочі місця.

 

Орган місцевого самоврядування 1. Отримання Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука в новій редакції в оновленому та доступному вигляді з максимальним приведенням до державного законодавства.

2. Недопущення  не регламентованого розміщення тимчасових споруд з порушенням державних будівельних норм, пожежних норм.

3. Покращення умов розвитку міста у сфері містобудування завдяки більш раціональному плануванню територій.

4. Покращення естетичного вигляду міста.

5. Створення додат-

кових робочих місць- 7-14.

 

Суб`єкти господарювання, у тому числі суб`єкти малого підприємництва 1. Отримання Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука в новій редакції в оновленому та доступному вигляді, зручних в користуванні.

2.Гарантоване забезпечення належних умов для впровадження підприємницької діяль-ності при розміщенні  тимчасових споруд зав-дяки прозорої та зро-зумілої процедури.

3. Збільшення кількості об`єктів, для здійснення підприємницької діяльності.

4. Надається можливість суб`єктам підприєм-ницької діяльності, тимчасові споруди яких  не увійшли до Комплексної схеми, здійснювати підпри-ємницьку діяльність  до 01.03.2019

1. Сплата штрафів та подальший демонтаж у разі розміщення тимчасових споруд не у відповідності до комплексної схеми.

 

ІІ. Цілі державного регулювання

Основною метою розробки проекту рішення «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука в новій редакції»   є  впорядкування та об`єднання всіх змін та доповнень, які були прийняті попередніми рішеннями Кременчуцької міської ради, в одному документі, що буде втілювати додержання єдиного підходу до розміщення тимчасових споруд на території міста Кременчука з урахуванням будівельних вимог, санітарно-гігієнічних норм та відповідних містобудівних обмежень для раціонального використання територій.

Регуляторний акт спрямований на максимальне приведення нової редакції Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011р. № 244.

 

ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

 

1.Визначення альтернативних способів

Вид альтернативи Опис альтернативи
Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін Не буде розроблено впорядкованої редакції Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кремен-чука в новій редакції.

Кількість тимчасових споруд в місті залишиться без  змін, не будуть створені додаткові робочі місця, в міський бюджет не буде надходження коштів від сплати пайової участі в утриманні об`єктів благоустрою. Дана альтернатива гальмуватиме розвиток підприємницької діяльності в місті.

Прийняття регуляторного акту забезпечить досягнення наміченої цілі –додержання єдиного підходу до розміщення тимчасових споруд на території міста Кременчука Буде розроблена впорядкована редакція Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кремен-чука в новій редакції, що забезпечить  зручність при користуванні документом.

Доповнить розміщення нових місць відповідно КС, дасть можливість збільшення кількості тимчасових споруд на території міста  та відповідно робочих місць, буде сприяти додержанню будівельних вимог, санітарно-гігієнічних норм, існуючих містобудівних обмежень, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, сучасному естетичному вигляду міста, збільшиться сума коштів, які надійдуть до міського бюджету від сплати пайової участі в утриманні об`єктів благоустрою, покращиться архітектурний вигляд тимчасових споруд, що в свою чергу покращить привабливість міста.

 

2.Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

 Оцінка впливу на сферу інтересів держави 

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін Не вбачається досягнення цілей Не буде розроблено впорядкованої редакції Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука в новій редакції.

 

Кількість тимчасових споруд в місті залишиться без  змін, не будуть створені додаткові 7-14 робочих місця, в міський бюджет не буде надходження коштів від сплати пайової участі в утриманні об`єктів благоустрою тощо.

Прийняття регуляторного акту забезпечить досягнення наміченої цілі –   додержання єдиного підходу до розміщення тимчасових споруд на території міста Кременчука Забезпечує досягнення цілей державного регулювання, визна-чених у розділі ІІ цього Аналізу. Збільшиться сума коштів, які надійдуть до міського бюджету від сплати пайової участі в утри-манні нових об`єктів благоустрою на 12,6 тис. грн., збільшиться кількість найманих працівників на 7-14. Не вбачається

 Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін Не вбачається  
Прийняття регуляторного акту забезпечить досягнення наміченої цілі –додержання єдиного підходу до розміщення тимчасових споруд на території міста Кременчука Додаткові надходження до міського бюджету нададуть можливість впровадження і реалізації програм соціально-економічного розвитку міста та підвищення рівня соціальних стандартів, з`являться нові робочі місця. Насичення товарами народного споживання різних мікрорайонів міста, задоволення інтересів територіальної громади з питань благоустрою.  

 Оцінка впливу на сферу інтересів суб`єктів господарювання 

Показник Великі  Середні Малі Мікро Разом
Кількість суб`єктів господарювання, що підпадають  під дію регулювання, одиниць  

 

 

421

 

 

421

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків  

 

 

100

 

 

100

Вид альтернативи Вигоди Витрати
Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін Не вбачаються.

Не буде розроблено впорядкованої редакції Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука в новій редакції.

Кількість тимчасових споруд в місті зали-шиться без  змін, не бу-дуть створені додаткові робочі місця, в міський бюджет не буде над-ходження коштів від сплати пайової участі в утриманні об`єктів благоустрою тощо.

 

Нерегульоване розміщення тимчасових споруд погіршить благоустрій міста, міський бюджет втратить12,6 тис.грн.

Прийняття регуляторного акту забезпечить досягнення наміченої цілі –   додержання єдиного підходу до розміщення тимчасових споруд на території міста Кременчука Буде отримано Правила розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука в новій редакції в оновленому та доступному вигляді, зручні в користуванні.

Буде продовжено термін встановлення існуючих тимчасових споруд, які не позначені в комплексній схемі ще на рік (до 01.03.2019), з`являться нові робочі місця

Свідомі витрати суб`єктів підприємницької діяльності, яким надано право на розміщення тимчасових споруд.

Підприємцями буде за-трачено кошти на роз-роблення ескізного проекту розміщення стаціонарної тимчасової споруди  та на виго-товлення нових тимча-сових споруд відповідно затверджених архіти-пів, сплата пайової участі в утриманні об`єктів благоустрою

  

IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми) Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки) Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін 1 Не забезпечує досягнення цілей державного регулювання:

– не будуть розроблені Правила розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука в новій редакції в оновленому та доступному вигляді з максимальним приведенням до державного законодавства;

-втрачає можливість  отримання додаткових надходжень до бюджету міста від сплати підприємцями пайової участі в утриманні об`єктів благоустрою;

– не буде створено нові робочі місця;

– не буде продовжено термін встановлення існуючих тимчасових споруд, які не позначені в комплексній схемі ще на рік (до 01.03.2019).

Прийняття регуляторного акту забезпечить досягнення наміченої цілі –додержання єдиного підходу до розміщення тимчасових споруд на території міста Кременчука 3 Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв`язанні визначеної проблеми та принципам  державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.
Рейтинг результативності Вигоди (підсумок) Витрати (підсумок) Обгрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін Не вбачаються Не буде розроблено впорядкованої редакції Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука в новій редакції з максимальним приведенням до державного законодавства.

 

Кількість тимчасових споруд в місті не збільшиться, не будуть створені додаткові робочі місця, в міський бюджет не буде надходження коштів від сплати пайової участі в утриманні об`єктів благоустрою тощо, 77 суб`єктів підприємницької діяльності, які отримали погодження на встановлення СТС до 01.03.2018 втра-тять можливість займатись під-приємницькою діяльністю у СТС після цієї дати, відповідно змен-шиться кількість робочих місць на  77-154 одиниці.

Не забезпечує досягнення цілей державного регулювання
Прийняття регуляторного акту забезпечить досягнення наміченої цілі – додержання єдиного підходу до розміщення тимчасових споруд на території міста Кременчука Буде розроблено впорядковану редакцію Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука в новій редакції з максимальним приведенням до державного законодавства.

Додаткові надходження до міського бюджету нададуть можливість впровадження реалізації програм соціально-еконо-мічного розвитку міста та підвищення рівня соціальних стандартів.

Не вбачаються Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв`язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.
Рейтинг Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/ причини відмови від альтернативи Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
Залишення існуючої на даний момент ситуації без змін Зміни та доповнення, що вносились в рішення Кременчуцької міської ради: від 31 травня 2011 року «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука», від 27 листопада 2012 року «Про внесення змін до рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 31 травня 2011 року «Про затвердження Правил розміщення тимчасових  споруд  для  провадження  підприємницької  діяльності  на території м. Кременчука»,від 29 травня 2014 року «Про внесення змін до рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 31 травня 2011 року «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука», від 07 липня 2015 року «Про внесення доповнень до рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 31 травня 2011 року «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука», від 02 березня 2017 року «Про внесення змін до рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області від 31 травня 2011 року «Про затвердження Правил розміщення тимчасових  споруд  для  провадження  підприємницької  діяльності  на території  м. Кременчука» без об`єднання в одному рішенні створюють незручність при користуванні Правилами.

Якщо залишити ситуацію незмінною:

1. Не будуть розроблені Правила розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука в новій редакції в оновленому та доступному вигляді з максимальним приведенням до державного законодавства.

1.Не буде підтримана ініціатива підприємців у розвитку власного бізнесу.

2.Не буде створено додаткові робочі місця.

3.Не буде додаткових надходжень до міського бюджету.

Х
Прийняття регуляторного акту забезпечить досягнення наміченої цілі – додержання єдиного підходу до розміщення тимчасових споруд на території міста Кременчука Потреба прийняття рішення міської ради «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука в новій редакції» виникла в зв`язку з необхідністю максимально привести Правила до відповідності державного законодавства та створити зручний в користуванні документ,

об`єднавши всі зміни та доповнення, прийняті попередніми рішеннями Кременчуцької міської ради.

 

Цей регуляторний акт відповідає потребам у розв`язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики.

Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встанов-лених цілей.

Зміни у державному законодавстві, зниження платоспроможності платників податків, політична та економічна ситуація в країні.
  1. V. Механізми та заходи, які забезпечать розв`язання визначеної проблеми

1.Для розв`язання проблеми пропонується прийняти рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука в новій редакції», яким буде максимально приведено Правила до відповідності державного законодавства, об`єднано всі зміни та доповнення, прийняті попередніми рішеннями Кременчуцької міської ради,  створивши зручний в користуванні документ, а також забезпечено можливість  отримання додаткових надходжень до бюджету міста від сплати підприємцями пайової участі в утриманні об`єктів благоустрою, буде створено нові робочі місця, буде продовжено термін встановлення існуючих тимчасових споруд, які не позначені в комплексній схемі ще на рік (до 01.03.2019) тощо.

  1. Оприлюднення проекту рішення міської ради «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука в новій редакції» з метою отримання зауважень та пропозицій.

3. Направлення проекту рішення міської ради «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука в новій редакції» на розгляд державної регуляторної служби України з метою отримання зауважень та пропозицій.

  1. З метою забезпечення інформованості громади та суб`єктів господарювання про прийняте рішення міської ради воно буде оприлюднене в офіційному виданні Кременчуцької міської ради газеті «Вісник Кременчука» в установлений законодавством термін та на офіційному сайті Кременчуцької міської ради.
  1. VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

У відповідності до здійсненого аналізу витрат на виконання вимог регуляторного акта для органів місцевого самоврядування та розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб`єктів господарювання встановлено наступне.

Кількість суб`єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 421 особа.

Питома вага суб`єктів малого підприємництва, на яких поширюється проблема 100%.

Сума коштів, які надійдуть до міського бюджету від сплати пайової участі в утриманні 546 об`єкту благоустрою (не враховуючи зупинки громадського транспорту без ТС) складатиме приблизно 982800 грн на рік. Остаточну суму визначити неможливо, так як сплата пайової участі залежить від розмірів тимчасової споруди та місця її розміщення.

За 2016 рік до міського бюджету від сплати пайової участі в утриманні  об`єктів благоустрою надійшло 292206,56 грн. За 10 місяців 2017 року –315877,83 грн. Очікується збільшення суми від сплати пайової участі в утриманні ще 7 об`єктів благоустрою – 12,6 тис.грн. за рік.

           VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

Прийняття регуляторного акта дозволить забезпечити отримання додаткових надходжень до бюджету міста від сплати підприємцями пайової участі в утриманні об`єктів благоустрою.

На дію цього регуляторного акта негативно можуть вплинути економічна криза та значні темпи інфляції.

У разі необхідності, у зв’язку зі змінами у чинному законодавстві України та за підсумками аналізу відстеження його результативності, будуть вноситися зміни до вказаного регуляторного акта.

Строк дії акта – необмежений.

         VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

  1. Кількість звернень суб’єктів підприємницької діяльності до ЦНАПу з питань відповідності намірів замовників щодо місць розташування тимчасових споруд та оформлення паспортів прив`язки тимчасових споруд – 248 (2016р.)/ 231 (10 місяців 2017р.).

2.Кількість наданої позитивної інформації про відповідність намірів замовників щодо місць розташування тимчасових споруд та оформлених паспортів прив`язки тимчасових споруд – 168 (2016р.)/ 207 (10 місяців 2017р.).

  1. Наявність скарг мешканців міста щодо розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності -3 (2016р.)/ 0 (10 місяців 2017р.).
  2. Сума коштів, які надійшли до міського бюджету від сплати пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою за рік –292206,56 грн. (2016р.) / 315877,83 грн (10 місяців 2017р.).
  3. Інформованість СПД про процедуру розміщення тимчасових споруд.
  1. IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Відстеження результативності регуляторного акта буде проведено у строки, визначені Законом України  «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та відповідно до методики, затвердженої ПКМУ № 308 від 11.03.2004 (із змінами та доповненнями, внесеними постановами КМУ від 28.11.2012 № 1107, від 16.12.2015 № 1151).

Відстеження результативності проводиться статистичними та соціологічними методами.

Для проведення відстеження буде використано інформацію управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Кременчуцької міської ради.

Строк контролю — базове відстеження – після впровадження; повторне відстеження – через рік після впровадження; періодичне відстеження – через три роки після виконанням заходів з повторного відстеження.

 

Заступник міського голови  Д.В.КРАВЧЕНКО

Начальник управління містобудування та архітектури О.Г.ВОЛОЩЕНКО

  

Додаток до аналізу регуляторного впливу проекту рішення  Кременчуцької міської ради Полтавської області «Про затвердження Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчукав новій редакції»                        

                           ТЕСТ малого підприємництва (М-Тест)

 1.Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб`єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 10.07.2017 по 30.10.2017.

Примітка. Консультування проводилось за окремими діями з окремими суб`єктами малого підприємництва, які задіяні у цих діях. Зокрема, враховано процедури, яких слід дотримуватись при розміщенні ТС.

Поряд-ковий номер Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо),інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо) Кількість учасників консультацій, осіб Основні результати консультацій (опис)
 

1.

телефонні розмови  

7 фізичних осіб-підприємців

З 10.07.2017 – 15.09.2017 при розмові по телефону фізичним особам-підприємцям надані роз`яснення щодо порядку розміщення тимчасових споруд (ТС), про необхідність додавання до заяви про внесення змін до комплексної схеми викопіювання з позначенням місця розміщення ТС
2. робочі зустрічі 3 фізичних осіб-підприємців З 15.09.2016-30.10.2017 в управлінні містобудування та архітектури були проведені робочі зустрічі з суб`єктами підприємницької діяльності.

Від фізичних осіб-підприємців отримана інформація щодо їх фінансових витрат на виготовлення ескізного проекту розміщення стаціонарної тимчасової споруди, на виготовлення та встановлення ТС згідно затвердженого архітипу, на влаштування благоустрою тощо. Фізичним особам-підприємцям надані рекомендації стосовно виконання належного благоустрою навколо ТС з додержанням відповідного санітарного стану впродовж всього терміну, на який погоджено встановлення ТС

  1. Вимірювання впливу регулювання на суб`єктів малого підприємництва (мікро- та малі):
  • кількість суб`єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 421 (одиниця);
  • питома вага малого підприємництва у загальній кількості суб`єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 100 (відсотків) (відповідно до таблиці «Оцінка впливу на сферу інтересів господарювання» проведеного аналізу регуляторного впливу).

Примітка. Регулювання стосується суб`єктів малого бізнесу, які матимуть намір встановити ТС у відповідності до Правил розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кре-менчука (далі-Правила) та позначені в Комплексній схемі розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Кременчука та їх архітектурного типу (далі-Комплексна схема); ТС яких не позначені в Комплексній схемі, але відповідають Правилам (на термін до 01.03.2019  та відповідно до п.2.2 та п.2.16 Правил) та ТС яких будуть внесені додатково цим регуляторним актом до Комплексної схеми та Переліку місць розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Кременчука (далі-Перелік). Кількість суб`єктів малого бізнесу, які скористаються своїм правом на розміщення таких об`єктів, невідома. Тому до розрахунку взято кількість ТС, які передбачені Комплексною схемою та Переліком, які не позначені в Комплексній схемі, але відповідають Правилам та які будуть внесені додатково до Комплексної схеми та Переліку цим регуляторним актом.

 

  1. Розрахунок витрат суб`єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання.
Порядковий номер Найменування оцінки У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання) Періодичні (за наступний рік) Витрати за п`ять років
Оцінка «прямих» витрат суб`єктів малого підприємництва на виконання регулювання
1 Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)  

22,0 тис.грн

 

1,5 тис.грн

 

28,0 тис.грн

2 Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеного органі державної влади чи місцевого самоврядування  

 

 

 

 

 

      

3 Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати – витратні матеріали)  

 

2,5 тис. грн

 

 

2,5тис. грн

 

 

12,5 тис.грн

4 Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)  

 

 

 

5 Інші процедури (уточнити):

·        вартість нового кіоску

·        оплата електричних послуг та робіт (влаштування розеток, світильників), підклю-чення до електро-мереж, встановлення сигналізації

·        влаштування елемен-тів благоустрою;

·        сплата пайової участі в утриманні об`єктів благоустрою

·        оплата за виготов-лення ескізного про-екту розміщення стаці-онарної тимчасової споруди проектній організації

227,3 тис.грн

170,0 тис.грн

35,0 тис.грн

 

 

 

 

 

 

17,0 тис.грн

 

1,8 тис.грн

 

 

3,5 тис.грн

5,0 тис.грн

 

 

   247,3 тис.грн
6 Разом, гривень

Формула: (сума рядків 1+2+3+4+5)

 

251,8 тис.грн

 

9,0 тис.грн

 

287,8 тис.грн

7 Кількість суб`єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць  

421

 

421

 

421

8 Сумарно, гривень 106 млн 3,8 млн 121,2 млн
Оцінка вартості адміністративних процедур суб`єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування
9 Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання Формула: витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб`єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм      1 год. Х 3200/176= 18,18 грн 0 18,18 грн
10 Процедури організації виконання вимог регулювання

Формула: витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб`єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб`єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

 

 

 

 

 

 

11 Процедури офіційного звітування Формула: витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб`єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність до органу, поштовим зв`язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб`єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік  

 

 

 

 

 

 

 

 

12 Процедури щодо забезпечення процесу перевірок Формула: витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб`єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік  

 

 

 

 

 

 

 

 

       

13 Інші процедури (уточнити)

·        виготовлення паспорта прив`язки стаціонарної тимчасової споруди;

·        погодження паспорта прив`язки стаціонарної тимчасової споруди;

·        Отримання погодження на розміщення на об`єкті благоустрою СТС

·        укладення договору щодо пайової участі в утриманні об`єктів благоустрою

     5,0 тис.грн        —

 

 

5,0 тис.грн
14 Разом, гривень Формула: (сума рядків 9+10+11+12+13)  

5,02 тис.грн

 

5,02 тис.грн
15 Кількість суб`єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць  

421

 

421

 

421

16 Сумарно, гривень Формула: відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб`єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)  

 

 

2,11 млн

 

 

 

 

 

 

2,11млн

 Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб`єктів малого підприємництва

Орган місцевого самоврядування, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання: виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Полтавської області.

Процедура регулювання суб`єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб`єкта господарювання малого підприємництва – за потреби окремо для суб`єктів малого та мікро підприємництва) Планові витрати часу на процедуру Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата) Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб`єкта Оцінка кількості суб`єктів, що підпадають під дію процедури регулювання Витрати на адміністрування регулювання (за рік), гривень

 

 

 

 

1. Облік суб`єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання  

 

1 год.

 

 

28,0

 

 

1

 

 

421

 

 

11788

2. Поточний контроль за суб`єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:    

3200 \176=18,18 грн за 1 годину

 

 

 

     
камеральні 1 год. 28,0 1             421      11788
виїзні        —       —
3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання  

 

 

0,5 год

 

 

 

14

 

 

 

1

 

 

 

421

 

 

 

5894

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання  

 

 

1,5год

 

 

 

42

 

 

 

1

 

 

 

421

 

 

 

17682

5. Оскарження одного окремого рішення суб`єктами господарювання  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.Підготовка звітності за результатами регулювання  

7 год.

 

196

 

1

 

421

 

82516

7. Інші адміністративні процедури (уточнити)  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом за рік         х х х х    129668
Сумарно за п`ять років х х          х             х   648340

Запропонований регуляторний акт не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу). 

  1. Розрахунок сумарних витрат суб`єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання
Порядковий номер  

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)  

За п`ять років

1 Оцінка «прямих» витрат суб`єктів малого підприємництва на виконання регулювання  

106 млн.

 

121,2 млн.

2 Оцінка вартості адміністративних процедур для суб`єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування  

 

2,11 млн

 

 

         2,11 млн

3 Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання  

108,11млн.

 

123,31млн.

4 Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб`єктів малого підприємництва  

 

129,67 тис.

 

 

648,34 тис.

5 Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання 108,23млн. 123,9 млн.

 Заступник міського голови  Д.В.Кравченко

Начальник управління містобудування та архітектури  О.Г.Волощенко

 

Карта транспорту
Гранатова толокаГромадський бюджет
3 Липня, 2020 П’ятниця
11 Червня, 2020 Четвер
4 Червня, 2020 Четвер
29 Травня, 2020 П’ятниця
23 Квітня, 2020 Четвер
8 Квітня, 2020 Середа
7 Квітня, 2020 Вівторок
6 Квітня, 2020 Понеділок
більше новин