У Кременчуцькому коледжі транспортної інфраструктури обиратимуть керівника

 

Сьогодні у актовій залі Кременчуцького коледжу транспортної інфраструктури (колишній залізничний технікум) відбулася зустріч педколективу з претендентами на посаду керівника навчального закладу. Двоє з чотирьох претендентів, які за результатами попереднього голосування, вийшли у другий тур, спробували переконати колектив коледжу, чому у фінальному голосуванні треба віддати свій голос саме за нього. Саме ж обрання директора відбудеться 7 лютого.

Отже, до туру голосування на посаду директора Кременчуцького коледжу транспортної інфраструктури вийшли Ірина Білоконь, яка набрала 48,4% голосів та Кирило Сотников з 32,3% голосів. Вони й змагатимуться за крісло керівника навчального закладу. А переможцю доведеться виводити його з глибокої кризи, яка може призвести навіть до припинення діяльності коледжу.

Причина кризи полягає в тому, що до колись престижного навчального закладу, яким був залізничний технікум, зараз не йдуть вчитися. Туди важче було поступити навіть, ніж до політехнічного інституту. Наразі він налічує всього 398 студентів, при можливості навчання понад 1200 чоловік. Тож, скільки навчається, таке й фінансування.

Зважаючи на це, виникла величезна заборгованість із виплати заробітної плати співробітникам коледжу. Наразі вона сягає понад мільйон гривень. І надалі борг, схоже, лише зростатиме. Але це лише частина проблеми. Без належного утримання приміщення коледжу починає занепадати. Застаріла матеріально-технічна база не відповідає сучасним вимогам.

Колишнього директора коледжу за невідповідність займаній посаді було звільнено у листопаді. Відтоді й почали готуватися до обрання нового керівника.

Одну з претенденток на посаду керівника Ірина Білоконь, яка була завідувачем навчально-методичного кабінету, ще восени призначили виконуючим обов’язки директора коледжу. Вона радить усім співробітникам, аби отримати заборговану зарплату, подавати позов до суду. Якщо не виставляти лише матеріальні претензії, без моральних збитків, процедура розгляду триватиме 3 дні. І тоді за судовим наказом люди отримають гроші. А якщо хтось виставить також суму завданої моральної шкоди, розгляд справи триватиме на менше 2-х місяців.

Кирило Сотников у своїй програмі наголошував на застосуванні новітніх технологій у навчанні – отримання грандів, стажування за кордоном тощо.

І обоє претенденти наголошували на необхідності широкої рекламної кампанії, аби учні йшли навчатися до коледжу. І не лише кременчужани, а й з інших регіонів.

Що ж, 7 лютого стане відомо, кому дістанеться крісло керівника. У голосуванні братимуть участь 54 співробітника навчального закладу і 10 учнів зі студентського комітету. Минулого разу явка була майже на 100%.

З 1 січня змінився порядок фінансування Кременчуцького коледжу транспортної інфраструктури. Його перевели на утримання Полтавської облдержадміністрації. Обласний депутат від Кременчука Олександр Алексюк повідомив, що мав розмову з губернатором на цю тему і пообіцяв зміни на краще. Але наголосив, що все залежить від майбутнього керівника, ніскільки він добре відноситиметься до своїх обов’язків.

 

Все по темі: інфраструктури  коледж  транспортної 

Карта транспорту
Гранатова толокаГромадський бюджет
3 Липня, 2020 П’ятниця
11 Червня, 2020 Четвер
4 Червня, 2020 Четвер
29 Травня, 2020 П’ятниця
23 Квітня, 2020 Четвер
8 Квітня, 2020 Середа
7 Квітня, 2020 Вівторок
6 Квітня, 2020 Понеділок
більше новин