Мітингували кременчуцькі залізничники

Через скасування пасажирських потягів, які формувалися на залізничній станції Кременчук, роботу можуть втратити близько 60 провідників, заявив голова вільної профспілки Сергій Москалець.

У середу, 21 березня, у Кременчуці відбулася акція протесту залізничників. Під прапорами вільної профспілки на мітинг, який проходив у районі привокзальної площі, вийшло близько 150 чоловік.

Це і працівники залізниці, і небайдужі кременчужани.

Акція протесту була практично спонтанною. Спеціально до неї не готувалися. Але за два дні до цього вийшло розпорядження керівництва залізниці про скасування поїзда Кременчук – Москва. Дане рішення досить суперечливе, говорить Сергій Москалець, оскільки потяг на Москву тепер формуватиметься у Полтаві. Кременчужан просто відсікають від можливості зручних поїздок. І справа не в тому, що вони геть усі їздять до Москви. Цим поїздом було гарно діставатися до Харкова, де, зокрема, навчаються багато кременчуцьких студентів. Але це лише один бік медалі. З іншого боку, роботу втрачають кременчуцькі провідники. А це може призвести до зростання соціальної напруги у місті.

Звільняють коридори для вантажних поїздів

Пасажирські потяги скорочують для того, щоб звільнити коридори для вантажних, говорить Сергій Москалець. «Якщо скасування московського потяга й має політичний підтекст, то ж транзитом через Кременчук по залізниці йдуть російські вантажі. І про це ніхто нічого не каже, – зазначає голова вільної профспілки. – А в акції протесту провідники відстоюють своє права на працю, свої робочі місця. До того ж роботу відбирають не лише у провідників, а й у машиністів. Даний поїзд був тригрупним – два вагони до Москви, чотири – до Новоолексіївки і один-два вагони – до Харкова. Крім того, він зупиняється у Ліщинівці, Козельщині, у Нових Санжарах, там багато людей сідають, аби доїхати до Харкова. Їх також обмежили. І це не єдиний потяг, який скасували. Уже немає швидкісного поїзда Кременчук – Харків (Шевченківський), який за 3,5 години доїжджав до кінцевого пункту. Немає потяга Кременчук – Львів, який був дуже зручним. Його завантаженість була приблизно 75%. Але його також чомусь прибрали. У напрямку Запоріжжя, Мелітополя з Кременчука дістатися проблематично. Я не розумію, що зараз відбувається у країні. На Москву тепер потяг ходитиме з Полтави. Але ж до Полтави заходять усі пасажирські поїзди. А Кременчук знаходиться між цими пасажирськими коридорами і зв’язку з ними не має. У нас тепер лише вночі проходять поїзди Одеса – Харків та Херсон – Харків. І через день ходить Ковель – Харків. На мою думку, така ситуація виникла через те, що адміністрація резерву провідників залишилася у Полтаві, а провідники переважно з Кременчука. І тут вільна профспілка, яка їм дошкуляє. Тому і прибирають потяг, а про людей не думають. І це по всій країні. Львівська залізниця буквально зупинилася через нестачу кадрів (машиністи, провідники), в Одесі – на межі зупинки. За таких умов Південна залізниця може зупинитися. Адже залізничники виїжджають за кордон на заробітки».

«Пасажирів залізниці перекидають на маршрутні таксі»

«Тут може бути питання економічне, а саме розподілу грошових потоків», – говорить Сергій Москалець. Пасажирів залізниці перекидають на автоперевізників. Так «крутяться» великі гроші, можливо, вони комусь потрапляють до кишені за лобіювання даного питання через відкати. Значна частина маршрутних таксі не узаконена, податків не платять. Але ж якщо вигідно автоперевізникам возити пасажирів, чому невигідно залізниці? Маршрутне таксі вміщує чоловік 20, які оплачують і зарплату водієві, й пальне, яке набагато дорожче, ніж електроенергія. «А в мене, як машиніста, за плечем 500-1500 пасажирів, – зазначає голова вільної профспілки, – нас лише двоє, я і помічник, плюс п’ять провідників. Витрати набагато менші, залізничний транспорт вигідніший, але це чомусь ніхто не враховує».

Буде італійський страйк

Через 20-30 днів оголосять про всеукраїнський, так званий італійський страйк, якщо ситуація не зміниться, попереджає Сергій Москалець. Це коли працівники виходять на свої робочі місця, але нічого не роблять. У страйку візьмуть участь близько 15 локомотивних депо України. І триватиме він не день і не два, як було у Кременчуці минулого року, а мінімум тиждень, а може, й місяць. «І тоді ми подивимося на реакцію вищих керівників, – резюмує голова вільної профспілки. – Якщо торік Комсомольсьский ГЗК подав позов на Укрзалізницю на суму 200 мільйонів гривень завданих збитків, що буде, коли зупиняться 15 депо? А на жодні перемовини ми вже не йтимемо, будемо стояти, доки не задовольнять наші вимоги. У перемовинах нам лише голови морочать. Наші вимоги такі: підвищити зарплату залізничникам мінімум до 8 тисяч гривень. У нас прибиральниці та слюсарі отримують менше мінімалки. Зате наш голова правління отримує зарплату більше мільйона гривень. Я в Інтернеті знайшов порівняльну таблицю, згідно з якою зарплата нашого головного чиновника Укрзалізниці у п’ять разів більша, ніж у аналогічного чиновника у США, Канаді чи Німеччині. А зарплата нашого машиніста у 20 разів менша, ніж за кордоном. Другий пункт наших вимог – повернення скасованої Верховною Радою вислуги років. Це вихід на пенсію у 55 років окремих категорій залізничників. Адже машиністи рідко доживають до 60 років через умови праці (стреси, шум, вібрація тощо). І, по-третє, покращення технічного стану нашого парку. Адже практично увесь локомотивний парк у нас визнаний непридатним до експлуатації».

Все по темі: Південна залізниця  страйк 

Карта депутатів
Гранатова толока
Кременчуцька толока - 2018

НЕЙМОВІРНО красиве відео!!!Кременчуцька толока - 2018

Gepostet von Я Люблю Кременчук am Mittwoch, 9. Mai 2018
Громадський бюджет
12 Листопада, 2018 Понеділок
11 Листопада, 2018 Неділя
більше новин