громАДський транспорт

Уже не один рік у Кременчуці люди скаржаться на рівень комфортності  у громадському транспорті. Ідеться про так звані маршрутки. Свого часу, коли наприкінці 90-х років фактично зник міський транспорт, вони врятували містян. Однак зараз більше схожі на пекельні машини.

Серед громадського транспорту у Кременчуці є тролейбуси, які поступово оновлюють (вартість проїзду – 2 гривні), автобуси звичайного режиму (2-3 гривні), марштурки
(5 гривень), міжміські автобуси, які перекривають частину міських маршрутів (до 12 гривень, залежно від відстані). Щодня громадським транспортом у місті користується більше половини мешканців. Про обіг коштів у цьому секторі ми сьогодні говорити не будемо. Ітиметься про комфорт.
Комфортність і якість надання послуг залежать від кількох показників. Серед них температурний режим та швидкість, з якою людина може дістатись до місця роботи. І головний «пробій» тут – віддалені райони, де фактично немає тролейбусів, а головним транспортом є маршрутка.

Безпека і технічний стан

Нещодавно представники ЗМІ брали участь у перевірці маршруток разом із патрульною поліцією. Особливих порушень у транспортних засобів на маршруті №15 не виявили. Однак говорити про те, що все ідеально, також не можна. По-перше, оглянули тільки найновіші автомобілі, а от «спринтери» зникли відразу й перевірку не проходили. Як розповіли наші читачі, під час перевірки маршрутки розверталися на вулиці Перемоги і не їхали до кінцевої, щоб не зустрічатися з поліцією.

Слід зазначити, що всі ті автівки, які перевірили, мали додатковий вихід та засоби для аварійного виходу (молоточки).

Комфорт у салоні

Перевозити людей у громадському транспорті мають із комфортом. У машині повинно бути чисто, салон – не пошкоджений, приємний запах, прийнятна температура. Однак кременчужани стикаються з тим, що у маршрутках неможливо сховатися навіть від дощу! Зі стелі в салон ллється вода.

Швидкість та регулярність

Ось тут і є головна проблема. Знову фігурант – маршрут №16. Кілька місяців тому під час засідання виконкому постало питання про розірвання договору з перевізником, який обслуговує саме цей маршрут. Однак керівництву «маршруту» вдалося переконати членів виконкому, що перебоїв з обслуговуванням не буде. Тоді люди були обурені очікуванням на маршрутку по 20 хвилин, а в один із днів воно взагалі затягнулось на годину. Зараз же маршрут №16 – знову став «героєм». Під час останнього засідання виконкому в черговий раз порушили питання про доцільність збереження перевізника, який зараз обслуговує маршрут №16. Однак поки триває черговий моніторинг його роботи, кременчужани, які змушені користуватися транспортом на маршруті №16, продовжують нервувати.

«Мешкаючи на «Петрівці», ми їздимо на 16-й маршрутці, – розповідає Наталя, – і це щоденне випробування. Немає обіцяної перерви у 5 хвилин між машинами. Щастя, коли раз у 15 хвилин є авто. Була б можливість, ми би лише на тролейбусах їздили. Однак у нас цього вибору немає».

 

У Кременчуці завдяки міській програмі заміни громадського транспорту буде оновлено весь парк тролейбусів. На лінії вже вийшли 5 нових тролейбусів. Ще 45 будуть у місті найближчим часом.

Все по темі: громадський транспорт  транспорт 

Карта депутатів
Гранатова толока
Кременчуцька толока - 2018

НЕЙМОВІРНО красиве відео!!!Кременчуцька толока - 2018

Gepostet von Я Люблю Кременчук am Mittwoch, 9. Mai 2018
Громадський бюджет
20 Жовтня, 2018 Субота
19 Жовтня, 2018 П’ятниця
більше новин