Вчені попередили про смертельну небезпеку шашлику

Китайські вчені попередили про небезпеку вживання в їжу приготовленого на вугіллі м’яса, пише Environmental Science & Technology.

Дослідники відзначають, що при горінні вугілля утворюються поліциклічні ароматичні вуглеводні (ПАВ). Ці сполуки небезпечні для здоров’я і можуть викликати генетичні мутації, що сприяють розвитку раку легенів, сечового міхура і шкіри.

Вчені провели експеримент, попросивши добровольців розділитися на групи, пише Daily Mail. Учасники експерименту приготували м’ясо на вугіллі, розташувавшись на різній відстані від мангалів. Деякі з них після спробували приготований ними шашлик.

Проте в ході дослідження вчені виявили несподівану закономірність. Відзначається, що вплив ПАУ на шкіру виявилося більш небезпечним, ніж на легені. Таким чином, навіть короткочасне перебування поруч з мангалом може сприяти розвитку онкологічних захворювань.

Щоб звести ризики для здоров’я до мінімуму, вчені рекомендують надягати одяг з довгим рукавом під час приготування шашлику. Відзначається, що подібні заходи допоможуть знизити вплив канцерогенів на шкіру, але лише на нетривалий час.

Все по темі: небезпека  шашлик