На МАскву! Скасувати!

Тиждень тому жодних розмов про те, що Україна повністю розірве транспортне сполучення
з «Москвою» не було. Тому новиною понеділка, як «грім серед ясного неба», стала заява міністра інфраструктури Володимира Омеляна про наміри скасувати всі потяги на Росію. Заява одразу поділила людей на тих, хто «ЗА» та «Проти». Кременчук також не залишився осторонь, навіть незважаючи на те, що потяг «Кременчук – Москва» скасували вже давно.

Із 2014 року Україна фактично перебуває у стані війни з північним сусідом. І хто б що не казав, однак суспільство поділене. Є ті, для кого немає жодних сумнівів у тому, що це війна. Інші запевняють, що це просто щось, але не війна. Для третіх узагалі нічого не відбувається – у них тиша, і жодні проблеми «за 500 км» їх не турбують. Особлива ж категорія людей підтримує саме агресора, навіть чекає його приходу і до нашого міста. Тому кожне питання, пов’язане зі змінами у відносинах із Росією, щоразу викликає неабиякий резонанс, особливо якщо воно може торкнутись грошей.

Прибутки та втрати

Авіасполучення з Росією було скасовано у 2014 році. Заяв про неймовірне падіння прибутків із боку авіаоператорів тоді не було. Однак суттєве збільшення прибутку аеропорту Мінська є фактом. Про припинення руху потягів у цьому напрямку раніше не йшлося. І, за даними митної служби, у 2017 році кордон із країною-агресором наші люди перетинали близько чотирьох мільйонів разів!
Тож ідеться про надприбутки, адже відмова від українських потягів у російському напрямку – це втрата мінімум 270 мільйонів гривень! Найбільш прибутковими на сьогодні вважаються потяги Київ – Москва – 154 мільйони гривень, Одеса – Москва – 98 мільйони, Київ – Санкт-Петербург – 20 мільйонів. Головне пояснення таких прибутків – це висока вартість квитків.

За місце у плацкарті з Києва до Москви слід віддати 1841,50 гривні, з Полтави – 2107,04 гривні. У купе квитки коштують дорожче. З Києва, залежно від потяга –
3272,20 та 3581,89 гривні. З Полтави – 5871,40 гривні. «Люкс» у київському потягу коштує 7020,90 гривні. За умови, що ці потяги завантаженні практично на 100%, то напрямок для Укрзалізниці більш ніж бажаний. Під час пошуку квитків на сайті цієї компанії виявилось, що придбати місце у плацкарті можна лише на потяг у вересні, а от у серпні таких квитків уже немає. Зовсім мало місць залишилось і в купе та вагонах «люкс».

«За» скасування

Про те, щоб під час війни 1939-1945 років були пасажирські перевезення для відвідування родичів між Німеччиною та Радянським Союзом, не йшлося. Звісно, йшли товарні потяги, на яких вивозили людей, деревину, землю та інше, а сюди йшли ешелони зі зброєю. А от саме «мирного» залізничного сполучення не було зовсім. Тож у тих, для кого війна з Росією є, запитань стосовно заборони немає. Люди вважають, що подібні кроки мали бути зроблені вже давно.

«Росія – країна-агресор і окупант. Окупувала частину Донецької та Луганської області, а також півострів Крим. Її кадрові військові знаходяться на окупованій території та використовують заборонене озброєння, вбивають людей, мирне населення. «Вирізають» заводи, фабрики – вивозять це в РФ. Я вважаю, що залізничне сполучення має бути припинено з країною-агресором. А також ми потроху відходимо від того, що торгуємо з Росією, товарообіг між нашими країнами з кожним роком стає меншим. Крім того, я вважаю, що потрібно вводити візовий режим», – говорить Ірина Митрофанова, волонтер.

«Проти»

Кількість вантажних перевезень до РФ залізницею стабільно зменшується з 2014 року. Це стверджує експерт із транспортного планування Дмитро Беспалий. Головною проблемою у разі відмови від пасажирського сполучення потягів він називає збільшення інших потоків – автобусних та автомобільних. І це призведе до величезних черг на кордоні. Зараз же ситуація на кордоні теж не дуже комфортна. Незважаючи на те, що офіційна сторінка митників показує відсутність черг та можливість обслуговувати 110 машин за годину, фактично на проходження кордону України та виїзд на «нейтральну» територію у легкового авто без вантажу в суботу зайняв близько двох годин. На скільки зросте час перетину кордону в разі заборони потягів – неможливо уявити.
Головний же аргумент для тих, хто їздить до Москви – відвідування родичів.

«Люди їдуть не до Путіна, а до рідних. Якщо хтось вважає, що зі скасуванням потягів люди перестануть їздити, то це помилка. Зміниться тільки те, що тепер це буде дуже незручно робити. На мою думку, такі рішення, в першу чергу, спрямовані проти людей, а не на користь держави. А от заробітчанам потрібно заборонити їздити до країни-агресора. Адже за новим законом, який прийняли в Росії, всі заробітчани сплачують податки в РФ. І на ці гроші потім воюють проти нашої держави», – говорить Наталя, мешканка Кременчука.

Кременчук

У нашому місті потяг Кременчук – Москва був також дуже популярним. Коли цей напрямок для місцевих залізничників скасували, провідники та машиністи виходили на мітинги, перекривали вулицю Першотравневу, ходили до міського голови. Вони боялись втратити роботу і, звісно, гроші. Той потяг так і не відновили, однак запустили Кременчук – Ворохта, чим «заповнили порожнечу». Зараз це один з улюблених напрямків кременчужан. І відкриті протести з боку залізничників трохи стихли.

Загалом говорити про чіткі строки, коли буде скасовано потяги, поки зарано. Це підкреслює і народний депутат, голова підкомітету ВР з питань залізничного транспорту Ігор Побер. Він говорить, що зараз немає чіткої стратегії щодо цього питання.

Слід зазначити, що у самої РФ питань стосовно залізничного сполучення з Україною немає. Усі пасажирські потяги, які раніше, курсуючи на південь, проходили через Україну, зараз повністю змінили маршрути і прямують в об’їзд нашої держави.

Все по темі: Москва  потяг  РФ 

Карта депутатів
Гранатова толока
Кременчуцька толока - 2018

НЕЙМОВІРНО красиве відео!!!Кременчуцька толока - 2018

Posted by Я Люблю Кременчук on Wednesday, May 9, 2018
Громадський бюджет
14 Серпня, 2018 Вівторок
13 Серпня, 2018 Понеділок
більше новин