Аварійний міст: чого чекати кременчужанам

У вівторок усі інформаційні сайти повідомили страшну новину – впав міст! Загинуло
22 людини, ще 16 отримали травми різних ступенів тяжкості. Обвалилась ділянка мосту приблизно 200 метрів на висоті 50 метрів. Він був побудований у 60-х роках минулого сторіччя,
а в 2016 на ньому провели ремонтні роботи. Це сталось в Італії, у місті Генуї. Однак і Кременчук
не застрахований від подібної страшної катастрофи, адже у нашому місті також упала частина мостового переходу на «Пивзаводі».

14 серпня по місту поповзли чутки про те, що від мосту щось відпало, на мосту дірка! Більшість людей одразу подумала про головний міст Кременчука через річку Дніпро. Адже його стан уже багато років є більш ніж аварійним. Однак виявилось, що першим почав руйнуватися «Пивзаводівський міст». На стику двох залізобетонних плит відпав цілий шматок – разом з асфальтом. Посеред дороги з’явилась дірка! У неї легко могло потрапити колесо автівки, і статись ще більша трагедія. Одразу скликали комісію з представників різних служб – як міських так і силових, щоб вирішити виниклу проблему.

Віталій Малецький, міський голова Кременчука:
– Руйнування залізобетонної конструкції проїжджої частини даного шляхопроводу виникло внаслідок систематичного надмірного впливу на нього з боку великогабаритного вантажного транспорту.
З 2008 року цей мостовий перехід вважається аварійним. Упродовж майже 10 років утримувати даний об’єкт дорожнього господарства в належному технічному стані вдавалося завдяки поточним ремонтам, які планували та проводили систематично.

Виявилось, що про руйнування мосту стало відомо ще 13 серпня. Так, близько 21-ї години того дня на службу допомоги мера кременчужанам почала надходити інформація про випадання залізобетонних часток із дорожнього полотна мостового переходу. На ситуацію оперативно відреагували. Й одразу обмежили рух вантажного транспорту. Звичайних автівок та громадського транспорту це не стосувалося.

Одразу 14 серпня провели позапланове засідання виконкому, де офіційно обмежили рух вантажівкам.

Іван Москалик, начальник департаменту житлово-комунального господарства:
– Таке рішення винесено на розгляд виконкому у зв’язку з аварійним станом вищезазначеного шляхопроводу та неможливістю подальшої експ-луатації однієї з його смуг.


Тепер увесь великоваговий транспорт має рухатись, не перетинаючи цей міст. Схему об’їзду затвердили на виконкомі. Ватажівки, які рухаються з проспекту Пол-
тавського на вулицю Київську, мають обирати вулицю Харківську. Також розмірковують над тим, щоб організувати рух безпосередньо через вулицю Вадима Пугачова. Тож на в’їзді до міста з’являться нові знаки і, можливо, навіть світлофори.
Однак усе це є лише діями на те, що вже сталось. Зараз же більше ніж необхідно терміново вирішувати питання з капітальними ремонтами обох мостів. І, звісно, місто самотужки не зможе нічого зробити! Враховуючи те, що Крюківський міст входить до 7-ки найбільш небезпечних мостів у світі, затягувати далі не можна. Інакше у наступних новинах про обвалення мосту буде вже не Генуя з 22 загиблими, Маямі з десятками пошкоджених машин, Колумбія і 10 загиблих, а більш страшна катастрофа. Адже трафік і завантаженість нашого мосту неймовірно потужні.
Кожен майбутній чи вже обраний Президент України завжди обіцяв нам новий міст. Настав час хоча б відремонтувати той, що є!

Все по темі: дороги міста  міст  шляхопровід 

Карта депутатів
Гранатова толока
Кременчуцька толока - 2018

НЕЙМОВІРНО красиве відео!!!Кременчуцька толока - 2018

Gepostet von Я Люблю Кременчук am Mittwoch, 9. Mai 2018
Громадський бюджет
15 Грудня, 2018 Субота
14 Грудня, 2018 П’ятниця
13 Грудня, 2018 Четвер
більше новин