Продажі українського одягу та взуття зросли майже на третину

За останні три-чотири роки, в Україні з’явилося близько 20 брендів крафтового взуття і одягу, яку випускають невеликі виробники.

У першому півріччі обсяги реалізації у невеликих українських підприємців, які виробляють і продають одяг і взуття, зросли на 30%.

Про це повідомляє Економічна правда з посиланням на LIGA.net.

За останні три-чотири роки, в Україні з’явилося близько 20 брендів крафтового взуття і одягу, яку випускають невеликі виробники. Серед них – W8Less, Cabanchicom, Wake UP, 11.shoes, TEshoes, Tuto Vzuto, EVIE.shoes.

Наприклад, сукні українських брендів стартують від 800-1000 грн, спідниця або штани – від 1200-1400 грн, футболки – від 400 грн. Пара якісного взуття обійдеться в 2500-3000 грн.

Крафтові виробники продають свої товари через соціальні мережі і невеликі шоу-руми. Поки вони не відкривають магазини в торгових центрах.

“Невеликі виробники пропонують яскраві оригінальні моделі за такими ж цінами, як і світові масові бренди”, – пояснює причини популярності крафтовиків виконавчий директор асоціації Укрлегпром Ірина Науменко.

Все по темі: виробництво українського одягу та взуття  зросло  майже на третину 

Карта депутатів
Гранатова толока
Кременчуцька толока - 2018

НЕЙМОВІРНО красиве відео!!!Кременчуцька толока - 2018

Gepostet von Я Люблю Кременчук am Mittwoch, 9. Mai 2018
Громадський бюджет
16 Жовтня, 2018 Вівторок
15 Жовтня, 2018 Понеділок
більше новин