У “Київстарі” розповіли, чому погіршилася якість зв’язку

Якість мобільного зв’язку може погіршуватися через сильне навантаження на мережі після швидкого зростання користування 3G/4G інтернетом.

Про це розповів виконуючий обов’язки президента “Київстар” Олександр Комаров в інтерв’ю “НВ”.

“По-перше, якість для нас – це святе. По-друге, якість – дуже суб’єктивне поняття. Навряд чи абонент вимірює 100 показників мережі, – він і не повинен, це ми робимо, причому як на мережі, так і на рівні абонента”, – сказав Комаров.

“Ми дивимося на клієнтську якість в тому числі і за інтегральним показником NPS (Net Promoter Score). У нас NPS за результатами 2017 року – 25: це дуже хороший показник”, – додав він.

За словами керівника “Київстар”, основна причина зв’язку, що погіршився, це – обмін операторами своїми частотами.

“В рамках запуску 4G оператори обмінюються частотами і переналаштовують свої станції. Коли ми говоримо про технології 3G, то спектр частот, який ви віддаєте на неї, абсолютно впливає на радіус дії цієї мережі. Завантаження впливає на радіус дії”, – говорить він.

“Все банально: в 3G чим вище навантаження, тим менший радіус обслуговування. І далі у вас виходить запуск безліміту як відповідь на конкурентні дії або необхідність перебувати в ринку. У вас зростає споживання: у Київстар – 140% зростання споживання data (даних – ред)”, – заявив Комаров.

Топ-менеджер також назвав unlimited-пакети “смертовбивством для мобільної мережі”.

“У нас були деякі чудові клієнти, які через нашу сім-карту утримували інтернет-кафе”, – розповів Комаров.

Все по темі: зв'язок  Київстар  погіршився 

Карта транспорту
Гранатова толокаГромадський бюджет
3 Липня, 2020 П’ятниця
11 Червня, 2020 Четвер
4 Червня, 2020 Четвер
29 Травня, 2020 П’ятниця
23 Квітня, 2020 Четвер
8 Квітня, 2020 Середа
7 Квітня, 2020 Вівторок
6 Квітня, 2020 Понеділок
більше новин