Можливості «Електронного кабінету»

Електронний кабінет працює цілодобово, крім часу, необхідного для проведення технічного обслуговування.

Про можливість подання податкової звітності за допомогою «Електронного кабінету», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua з використанням електронно-цифрового підпису Акредитованого центру сертифікації ключів повідомила начальник управління обслуговування платників Кременчуцької ОДПІ Галина Можаєва.

За інформацією Кременчуцької ОДПІ, подання податкової звітності в електронному вигляді, має багато переваг як для платників податків, так і для податкової служби, зокрема платники податків отримують:

– економію робочого часу, а також власних коштів на придбання бланків звітних документів;

– уникнення витрачання часу у чергах до податкового інспектора або „вікна” прийому звітності при поданні звітності,

– гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;

– оперативне оновлення форматів подання документів в електронному вигляді по телекомунікаційним каналам зв’язку;

– конфіденційність інформації;

– оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі.

Для користування електронним кабінетом платнику податку необхідно отримати електронний цифровий підпис (далі-ЕЦП) для юридичних, самозайнятих або фізичних осіб.

Послуги ЕЦП можуть бути отримані у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів (далі-АЦСК). На сьогоднішній день такими центрами є: АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби; АЦСК ТОВ «Центр сертифікації ключів Україна»; АЦСК ПАТ КБ Приватбанк»; АЦСК ПАТ «УкрСиббанк»; АЦСК АТ «Ощадбанк»; АЦСК MASTERKEY та ін.

Для отримання ЕЦП в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби по Полтавській області можливо звернутися за наступними адресами:

–  м. Полтава, вул. Європейська, буд. 155 зал №1, каб. № 1, тел: (053) 259-41-05;

м. Кременчук, вул. Троїцька, буд. 76 Центр обслуговування платників, секція №2, тел. (0536) 74-20-26.

Представники бізнесу та громадяни все частіше віддають перевагу зручним електронним сервісам ДФС, оскільки скориставшись ними, можуть швидко отримати необхідну послугу, довідку чи інформацію, подати звітність, або самостійно  роздрукувати необхідні бланки податкової звітності, не виходячи з офісу чи дому.

Серед найбільш затребуваних сервісів – «Електронний кабінет» (https://cabinet.sfs.gov.ua/) – це персональне автоматизоване робоче місце платника.

Електронний кабінет працює цілодобово, крім часу, необхідного для проведення технічного обслуговування, та забезпечує такі можливості:

– перегляд в режимі реального часу інформації про платника податків, що використовується контролюючими органами;

– перегляд даних оперативного обліку податків та зборів (дані карток платників податків);

– перегляд даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість;

– перегляд даних системи електронного адміністрування реалізації пального;

– одержання інформації у вигляді документа, який формується автоматизовано шляхом вивантаження інформації з електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи та печатки контролюючого органу;

– проведення звірення розрахунків з бюджетом, з одержанням документа про стан розрахунків із накладенням електронного підпису посадової особи та печатки контролюючого органу;

– надання заяви про повернення помилково або надлишково сплачених сум податків;

– автоматизоване визначення обов’язкових для подання платником податків форм податкової звітності;

– автоматизоване визначення рахунків для сплати податків конкретним платником податків;

– заповнення, перевірки та подання податкових декларацій до контролюючого органу;

– реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

– реєстрація акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних;

– перегляд інформації про податкові накладні та розрахунки коригування, реєстрація яких в ЄРПН зупинена;

– отримання інформації з ЄРПН про стан спецрахунку та суми, які враховуються у формулі для визначення ліміту реєстрації податкових накладних;

– отримання інформації з ЄРПН про зареєстровані постачальниками податкові накладні та розрахунки коригування;

– отримання повідомлень про проведення податкових перевірок, отримання актів та довідок за наслідками перевірок;

– адміністративне оскарження рішень контролюючих органів (подання заперечень на акт перевірки, подання скарги, тощо);

– перевірка статусу контрагента за базами даних Мінфіну, наприклад, про статус реєстрації платником ПДВ, про наявність порушень податкового законодавства, наявність податкового боргу;

– внесення змін до реєстраційних даних платника податку, наприклад, у разі зміни посадових осіб;

– надання заяви про перехід на спрощену систему оподаткування;

– взяття на облік на митниці;

– подання заяв та інших документів для отримання сертифікатів походження EUR.1

– реєстрація РРО;

– подання звітності про використання РРО;

– отримання довідок та інших документів, які видаються податковими органами.

Інформація про всі відправлені та отримані через Електронний кабінет документи, з зазначенням дати та часу відправлення та отримання, зберігаються безстроково та у будь-який час доступні платникові податків.

 

Все по темі: електронний кабінет  кременчуцька ОДПІ  можливості 

Карта депутатів
Гранатова толока
Кременчуцька толока - 2018

НЕЙМОВІРНО красиве відео!!!Кременчуцька толока - 2018

Gepostet von Я Люблю Кременчук am Mittwoch, 9. Mai 2018
Громадський бюджет
19 Жовтня, 2018 П’ятниця
18 Жовтня, 2018 Четвер
більше новин