«Євробляхери»: за чи проти

У вівторок, 20 листопада, більше ніж у 40 містах України пройшли акції від власників машин на не українських номерах. Вони вимагають змін вартості розмитнення машин для українців та визнання їхніх автівок законними. Однак у кожному питанні є більше ніж один бік. Що з приводу протесту та самої ситуації думають кременчужани – ми і спробували розібратися.

 

Акція протесту від власників авто на закордонних номерах у нашому місті проходила на вулиці Київській, неподалік від «Нової лінії». Протестувальники виставили свої машини, обмеживши рух транспорту, і залишили вільною лише одну смугу руху. Тож проблем, як у інших містах країни, де «все стояло», у нас не було. Ну спостерігали ми, як у Житомирі автомобілі «Швидкої допомоги» не мали змоги доїхати на виклик. Не було сутичок із поліцією. Уся акція пройшла спокійно і без жодних ексцесів. Однак невдоволених тим, що було на Київській, немало.

Проти

Більшість тих, хто проти подібних акцій – це власники машин, придбаних законно і за великі гроші. Ті, хто сплачував кредити за машини з автосалонів, ті, хто збирав по копійках і купив авто з рук, але ж на наших номерах. Висловлювалися проти мітингувальників на імпортних номерах і екологи. Адже більшість машин, які везуть на «єврономерах», старі та мають невідповідну екологічну норму викидів.

«Бляховодам пішли назустріч. Знизили ставки. Дали льготний період розмитнення – за півціни. Але ні. Хлопчики не бажають платити в бюджет країни під час війни. Хлопчикам мало. Хлопчики створюють суспільству купу проблем: екологія, перевантажена інфраструктура, купа мотлоху поза правовим полем, постійні порушення ПДР, загазовані міста, тепер ще й затори на головних шляхах. А найгірше – хлопчики демонстративно, агресивно і нахабно порушують закон. А що, так можна? Так, тепер можна.

За все це хтось повинен заплатити. Хтось повинен наповнити бюджет. За чиїсь кошти мають відновлюватись розбиті дороги (вони ж тепер проти акцизів на паливо теж). Хтось постраждає у ДТП із безвідповідальним, до того ж не застрахованим бляховодом (безвідповідальність – вона у всьому: і в дотриманні законів, і в дотриманні ПДР). Хтось втратить здоров’я через загазовані вулиці. Хтось спізниться на роботу чи ділову зустріч.
Бляхери шантажують не владу. Бляхери шантажують суспільство. Усіх нас. Тому що за них платитиме не Гройсман чи депутати. За них будемо платити ми всі. Саме цього вони вимагають, блокуючи зараз дороги. Кожен чесний платник податків змушений буде взяти на утримання зубожілого бляховода. Бо він не здатен заробити. Бо він хоче на шару. Старим не піднімуть пенсію, дитині не відремонтують школу, не зроблять нову дорогу, не покращать забезпечення армії. Бо люмпен не бажає платити, за нього мусять платити інші».
(Олександр Костюк)

За

Головний аргумент тих, хто брав участь в акції – це те, що наша країна увійшла у зону вільної торгівлі з ЄС, і тарифи на комунальні послуги у нас практично зрівняли з Європою. А от за машини ми як платили «скажені» гроші, так і продовжуємо платити. І це навіть не за товар, не за саму автівку, а за те, щоб вона стала «легальною» у нас.

Загалом же вся ця боротьба виглядає якось дивно. Звісно, люди хочуть менше платити і при цьому їздити на машинах кращої якості. Однак чомусь вони забувають про іншу частину населення, яка за все заплатила або платить. Можливо, потрібно розробити програму загального зменшення вартості авто, зниження відсотка по наявних кредитах та знижки для придбання наступного авто для тих, хто вже купив дороге. Зараз же все це виглядає не дуже «смачно».

 

Все по темі: євробляхи  протест 

Карта депутатів
Гранатова толока
Кременчуцька толока - 2018

НЕЙМОВІРНО красиве відео!!!Кременчуцька толока - 2018

Gepostet von Я Люблю Кременчук am Mittwoch, 9. Mai 2018
Громадський бюджет
17 Грудня, 2018 Понеділок
16 Грудня, 2018 Неділя
більше новин