Полтава: транспортного колапсу не сталося

Попри запевняння приватних перевізників, що вони не готові возити по 4, а хочуть по 8 гривень, а тому не пустять машини на маршрути, у Полтаві ранок минув спокійно.

Чи то люди приготувались і пішли пішки, чи маршрутники не захотіли втрачати заробіток, але черг на зупинках і перебоїв у роботі транспорту майже не відчутно. Про це полтавці повідомляють у соціальній мережі.

Нагадаємо, полтавські перевізники погрожували не випустити транспорт на маршрути.

Ніяких проблем не помітно, хіба трохи більш повні тролейбуси. Ті райони, де й завжди є проблема з добиранням до центру, хіба трохи більше це відчули: одні пішли пішки, когось підвозили друзі і знайомі, хтось сів на комунальний транспорт.

«Підвезу» – акція водіїв приватних авто

А ще уникнути проблем допомогли небайдужі водії автівок: вони на лобове скло приклеїли наліпку «Підвезу».

Організатр такої акції – Андрій Колодочка, полтавець. Учора він ініціював такий флешмоб, аби допомагати містянам. Суть – безкоштовно підвозити тих, хто потребує і опиняється на шляху водія.

Друзі Андрія теж долучились до акції, допомагають полтавцям дістатись місць призначення.

Авто Андрія Колодочки має нині такий вигляд:

Комунальний транспорт нині був затребуваний

Оскільки полтавці ще вчора читали у ЗМІ про страйк перевізників та намагання викрутити руки владі, аби возити по 8 гривень, то  хто міг, пересів на комунальний транспорт.

46 тролейбусів і 10 автобусів – як і щодня – саме стільки транспортних засобів вийшли на маршрути міста сьогодні.

Пасажиропотік дещо збільшився. Через це був і деякий збій у роботі,тобто графік зсунувся.

Погрози маршрутників сприяють розвитку комунального транспорту

Про те, що колапсу таки не було, заявляє і в.о. міського голови Полтави Олександр Шамота:

– Ну що ж. Транспортного колапсу, слава богу, не трапилося, хоча дехто й дуже старався. Сьогодні зранку ми випустили на вулиці максимально можливу кількість комунального транспорту, аби полтавці як можна менше відчули саботаж перевізників. Відмоніторюємо порушників, готуємо приписи і будемо розривати договори з тими, хто вирішив замість конструктивну піти шляхом шантажу. На їхні маршрути буде оголошений конкурс. Натомість будемо розвивати комунальний транспорт. Сьогодні це панацея, адже він цілком підпорядкований місту й коштує полтавцям завжди щонайменше вдвічі дешевше. Тому вже в наступному році ми завдяки співпраці з ЄБРР закупимо півсотні нових тролейбусів, працюватимемо й над закупівлею інших видів транспорту. Окрім того комунальний транспорт завжди ходить за графіком і до пізнього вечора, не дивлячись на наповнюваність. Стежити за графіком та його виконання буде й відновлена нами КП ««Центральна диспетчерська служба міських пасажирських перевезень».  У 2019 році має запрацювати й електронний квиток, документи для цього проекту вже підготовлені. Більшість провідних українських міст давно відмовилася від незручних та нерентабельних маленьких маршруток. Очевидно, що цим шляхом маємо піти і ми, але платити 8 грн за душегубку полтавці не будуть, – написав Олександр Шамота.

 

Все по темі: колапс  Полтава  Транспортний 

Карта депутатів
Гранатова толока
Кременчуцька толока - 2018

НЕЙМОВІРНО красиве відео!!!Кременчуцька толока - 2018

Gepostet von Я Люблю Кременчук am Mittwoch, 9. Mai 2018
Громадський бюджет
18 Грудня, 2018 Вівторок
17 Грудня, 2018 Понеділок
більше новин