Проблема мосту

Кременчук – потужне промислове місто, що має мільярдні бюджети. Але, яким би не був міський бюджет, вирішити головну проблему міста він не допоможе. Адже для нашого міста проблема мосту через Дніпро є найгострішою і такою, що практично не можна вирішити.

Про те, що міст у Кременчуці знаходиться у ганебному, практично аварійному стані, знають не лише у нашому місті та області, а й у Києві та навіть за межами нашої країни. Ще десять років тому його було внесено до переліку «Найнебезпечніших мостів світу» за версією телеканалу «Діскавері». Тоді Крюківській міст посів 7-ме місце. На момент проведення зйомок йшлося про відсутність величезної кількості заклепок, які тримають між собою металеві конструкції. Також розповідали і про проблеми з опорами мосту. Однак, незважаючи на певну небезпеку, кременчужани продовжують користуватись саме цим мостом. Причина проста – відсутність альтернативи.

Обіцянки

Те, що у Києві дуже добро знають про проблеми Кременчука і необхідність збудувати новий або капітально відремонтувати старий міст, – факт. Під час президентських виборів до нашого міста приїздили безліч кандидатів і завжди говорили одне і теж саме: «Оберіть мене президентом – і я збудую вам міст». Обирали. Нічого не змінилось. За цей час було сплачено більше 25 мільйонів гривень за виготовлення проекту мосту і навіть зроблено його макет. Та час минав, а кременчужани мосту так і не побачили. Мало того, останнім часом говорять про те, що міст у нашому місті будувати вже і не планують. Його, начебто, збудують в 11-ти кілометрах від Кременчука, поблизу Горішніх Плавнів. Як буде змінено напрямок державної автотраси, за який кошт буде перекладено залізничне полотно – поки не зрозуміло. Відомо лише, що грошей на будівництво мосту немає навіть у держави!

Проблема

Головною ж проблемою для містян є стан нашого мосту. Кременчук розташований на двох берегах Дніпра, і транспортний трафік через міст надзвичайно високий. До міського транспорту слід додавати і транзитний. Коли ж його будували, то, по-перше, навіть не думали про те, що буде таке транспортне навантаження на міст. По-друге, головним його призначенням було залізничне сполучення, а автомобільне – вторинним. Зараз же автомобільна частина мосту має більшу завантаженість, ніж залізнична. По-третє, не потрібно забувати про звичайні вагові обмеження для машин, які можуть рухатись по мосту. Існує певне обмеження – вага автівки не має перевищувати 30 тонн, але, за фактом, є фури, які навіть порожні важать більше!

І головне, коли міст проектували та будували, на кілька дорожніх смуг просто не розраховували! Адже міст завузький! Будь-яка аварійна ситуація чи поламка авто на мості зупиняє рух. У час пік машинам із великими габаритами навіть рухатись важко – бракує місця. Враховуючи саме кількість транспортних засобів, з урахуванням громадського транспорту та транзитних автівок, на мостовому переході має бути не менше 4-х смуг. По дві у кожен бік. Ми ж маємо те, що маємо! Мало того – ремонтувати його нема кому.

Крюківський міст — міст у Кременчуці, який сполучає правобережну частину міста, Крюків, із лівобережною. Проходить по вулицях Небесної Сотні з півночі та Івана Приходька з півдня. Через міст проходять дві траси державного призначення: Н08 Бориспіль — Дніпро — Запоріжжя та М22 Полтава — Олександрія[1]. За добу мостом проїжджає до 3000 вантажних автомобілів.[2]

Хто відповідає за міст?

З одного боку, є чітка відповідь: ПАТ «Укрзалізниця». А з іншого, вони відмовляються ремонтувати асфальтне покриття мосту! Причина – нема грошей, які б виділялись на ці потреби. Тобто залізничну частину, яка їм потрібна для роботи, вони утримують, а от верхня частина мосту їх не турбує. І те, що у асфальті ями і це несе загрозу людям, для них не важливо!? А звичайним людям взагалі байдуже хто відповідає за міст. Вони хочуть комфортно по ньому пересуватися. Хоча, враховуючи обмежену пропускну здатність мосту, навіть за умови ідеального асфальту, це було б практично неможливо. Та на 100% краще, ніж намагатися проїхати по вибоїнах.

Депутати міської ради уже намагалися вирішити проблему, тож запропонували ПАТ «Укрзалізниця» віддати на баланс міста верхню частину мосту. І тут почались чергові проблеми. Виявилось, що залізничники взагалі не вважають верхню частину своєю і не збираються допомагати вирішити проблему. На місцевому ж рівні кошти на ремонт були виділені.
Під час засідання постійної депутатської комісії з питань екології, регулювання земельних відносин, містобудування та архітектури питання мосту порушив депутат Дмитро Лазовик. Він запропонував звернутись до прем’єр-міністра Гройсмана за допомогою щодо врегулювання питання мосту. Члени комісії висловили свою думку з цього приводу.

Костянтин Терещенко, депутат міської ради:

«Чи є у нас результати обстежень асфальтного покриття мосту та звернення до ПАТ «Укразалізниця» про це? Якщо є, то потрібно звертатись до суду відносно отримання компенсації використаних коштів, які було вкладено у ремонт мосту за останні роки».
Олександр Роженко нагадав, як ще під час сесії, коли було запропоновано взяти частину мосту на баланс міста, попереджав про те, що із «Укрзалізницею» виникнуть проблеми. Тож депутати прийняли рішення запросити представника цього підприємства і заслухати його позицію. Запросили депутати і представників поліції та прокуратури, аби дізнатися, в чому ж саме було порушення, коли місто вже було змушено ремонтувати верхню частину мосту через практично аварійний стан асфальтного покриття.

 

Все по темі: Крюківський міст  мост 

Карта депутатів
Гранатова толока
Кременчуцька толока - 2018

НЕЙМОВІРНО красиве відео!!!Кременчуцька толока - 2018

Gepostet von Я Люблю Кременчук am Mittwoch, 9. Mai 2018
Громадський бюджет
12 Грудня, 2018 Середа
11 Грудня, 2018 Вівторок
10 Грудня, 2018 Понеділок
більше новин