Пасажирам «Укрзалізниці» обіцяють оперативну реакцію за всіма скаргами

 

На початку січня 2019 року в «Укрзалізниці» почав функціонувати оновлений контактний центр для пасажирів. Він покликаний обробляти всі звернення пасажирів по їх обслуговуванню в режимі реального часу.

Про це повідомила прес-служба відомства з посиланням на директора департаменту з організації внутрішніх та міжнародних перевезень пасажирів АТ «Укрзалізниця» Олександра Красноштана.

Про свої зауваження і побажання щодо обслуговування пасажири можуть повідомляти за телефоном 0800-50-31-11 (дзвінки безкоштовні).

«Ефективність роботи контактного центру буде оцінюватися не кількістю прийнятих дзвінків, а оперативністю вирішення питань. Оператор повинен самостійно надавати клієнтам всю необхідну інформацію, а в разі потреби – зв’язуватися з тим або іншим фахівцем компанії для оперативного вирішення питання, яке турбує пасажира. Саме такі завдання повинен вирішувати контактний центр уже найближчим часом», – зазначив Олександр Красноштан.

Також, за його словами, оператори контактного центру обов’язково подзвонять клієнтам, які звернулися, щоб уточнити, чи був вирішений їх питання.

«Зараз в компанії існує кілька вхідних каналів для комунікацій з клієнтами. Перед фахівцями стоїть завдання вже в цьому році створити єдину гарячу лінію, з чітким розподілом звернень – в сьогоденні або минулому часі – і чіткі регламенти їх відпрацювання. Крім того, будуть працювати такі канали звернень, як чат-онлайн і чат-месенджер», – запевнив представник «Укрзалізниці».

Для зручності клієнтів також буде функціонувати багаторівнева система IVR (Interactive Voice Response). За допомогою інформації, яку клієнт буде вводити за підказками комп’ютера, звернення адресують відповідно до їх тематикою.

«Наприклад, якщо звернення стосуватиметься дотримання температурного режиму в вагоні, то воно буде адресовано одному оператору, а щодо придбання квитків через Інтернет – вже іншому. Тематичний розподіл дозволить поліпшити якість вирішення цих питань », – запевнив залізничник.

Оператори контактного центру пройдуть відповідне навчання, також для них буде створений єдиний телефонний довідник відповідальних по кожному питанню, який істотно зменшить час, що витрачається на рішення за зверненням пасажирів.

Все по темі: "Укрзалізниця"  скарги 

Карта транспорту
Гранатова толока
Кременчуцька толока - 2018

НЕЙМОВІРНО красиве відео!!!Кременчуцька толока - 2018

Gepostet von Я Люблю Кременчук am Mittwoch, 9. Mai 2018
Громадський бюджет
18 Жовтня, 2019 П’ятниця
17 Жовтня, 2019 Четвер
16 Жовтня, 2019 Середа
більше новин