Міськгаз: вимоги європейські, а обслуговування «совкове»

ПрАТ «Кременчукгаз», як і належить підприємству з надання комунальних послуг, завжди вимагає від споживачів точності та своєчасності з оплати рахунків за спожитий газ. Але добитися такого ж ставлення організації у плані обслуговування до самих споживачів досить важко і проблематично.

Не для зручності споживача

Візьмемо такий елемент послуги з газопостачання міськгазу, як повірка лічильника. Немає ніякого сумніву, що це потрібно робити. Але для того, щоб виконати цю справу, споживачу потрібно мало не відпустку брати на роботі.

Розглянемо реальну історію, пов’язану з повіркою газового лічильника. Цей випадок стався у приватному секторі. В одному з будинків прийшов час перевірити, чи правильно прилад показує використання газу. Метрологічна лабораторія домовилася з господарем на певну дату. І попередила, що працівники будуть за адресою протягом робочого дня. Для того, щоб зустріти їх, потрібно було відпроситися на роботі. Добре, якщо керівництво розуміє ситуацію і відпустить на день. Інакше доведеться брати відгул.

У призначений день приїхали працівники метрологічної служби, але лічильник зняти не змогли, оскільки він кріпився таким чином, що в них не було необхідного обладнання. Потрібно було зрізати труби на вході до лічильника автогеном. Майстри склали акт і поїхали геть, домовившись повернутись за тиждень.

У призначений день господарю знову довелося, так би мовити, «прогулювати» роботу. Але «газовики» чомусь не приїхали. На питання «чому?» у міськгазі відповіли: зламалася машина і немає на чому їхати. То чому ж не попередити споживача про такий форс-мажор? Але для цього просто не вистачило розуму… чи бажання.
Утретє знову довелося відпрошуватися на роботі. Цього разу лічильник успішно зняли.

Повірка тривала близько місяця, і тепер настав час ставити лічильник на місце. Для цього знову треба домовлятися на роботі, аби відпустили на день. Оскільки в службі попереджають, що «газовики» будуть не у певний час, а «протягом дня», на запитання «чому не можна домовитися на визначену годину (адже сама робота зі зняття лічильника триває не більше 30 хвилин)» самі працівники говорять: замовлень багато, машин не вистачає, тож невідомо, на скільки вони затримаються за тією чи іншою адресою. З цього можна зробити висновок, що на підприємстві просто неспроможні організувати робочий процес належним чином, а страждають від цього споживачі. Хоча газ дедалі дорожчає і дорожчає. І споживачі, вірогідно, мають дедалі більше прав на якісне обслуговування.

Хай там як, але поневіряння даного споживача на заміні лічильника газу не скінчилися. Після цього у банку при оплаті рахунку за спожитий газ касир видав суму у 15 тисяч гривень. Довелося знову йти в абонентський відділ до міськгазу, аби з’ясувати, за що таке «щастя»? І знову відпрошуватися на роботі. Виявилося, що це так звані штрафні санкції буцімто за те, що працівники метрологічної служби з першого разу не зняли лічильник на повірку. Мовляв, це з вини споживача вони не мали доступу до приладу обліку газу. Хоча насправді в них самих не було можливості зняти лічильник, що й зафіксовано у акті. З’ясувавши це, у абонентському відділі пообіцяли зняти штрафні санкції і нарахувати платіж відповідно до обсягів використаного газу.

Це добре, але виходить, щоб розібратися з таким простим технічним питанням, на яке сумарно було витрачено не більше години, споживачу довелося витратити мало не тиждень робочого часу. Таке можливе, якщо людина не «прив’язана» до робочого місця. А що робити тим, хто не має такої можливості?

Якщо зіпсується газовий прилад

Візьмемо ситуацію, коли, наприклад, почала «травити» газова колонка або плита. Тут бюрократична машина ще заплутаніша.
Якщо звернутися за телефонами, що вказані на абонентських книжках споживачів, то майстра викликати додому не вдасться. Жіночка-диспетчер кол-центру люб’язно вислухає вашу проблему і… запропонує викликати аварійку, яка приїде і просто перекриє газ. Аби додому прийшов майстер, споживачеві ж все одно доведеться звертатися до міськгазу. Особисто! Адже телефону, за якими можна викликати майстра, у міськгазі нема!!! За словами диспетчера: раніше він був, але потім зірвали кабель…

Раніше послуга з виклику майстра була безкоштовною. Але зараз за все потрібно платити. Вочевидь, і споживач має повне право на якісну послугу. Та не так сталося, як гадалося.

Споживачу треба йти до абонентського відділу міськгазу. Там зробити заявку і… отримати на руки рахунок. Потім піти в банк, сплатити рахунок і повернутись до абонвідділу із квитанцією про сплату та лише після цього дізнатись, коли майстер завітає «протягом дня». Там же повідомлять, скільки коштує виклик майстра додому. Думаєте все, поневіряння закінчились?! Після цього на вас чекає стандартна процедура: треба відпроситися на роботі, аби дочекатися майстра, який подивиться на проблему і визначиться, скільки це коштує. Потім знову треба йти до абонентського відділу, аби там виписали рахунок. Звідти дорога пролягає до банку для сплати рахунку. Потім споживач знову йде до абонентського відділу, де призначають дату наступного візиту майстра. І знову потрібно відпрошуватися на роботі.

У споживача до такого процесу є свої зауваження. Наприклад, чому б для зручності не облаштувати невеличке відділення банку на місці, в абонентському відділі, або не встановити термінал? Як у «Полтаваобленерго», де каса знаходиться за кілька кроків від абонентського відділу. Та у міськгазі кажуть, що наразі немає такої можливості.

Але ж, скажімо, телефони дільниці майстрів для зручності зв’язку можна оприлюднити… Тут ніяких труднощів немає, потрібно лише бажання. А то виходить, що ціни на послуги міськгазу європейські, а обслуговування так і залишилося «совковим».

Про що говорить законодавство

Споживачі нашої країни користуються газом згідно з постановою Кабміну «Про затвердження Правил надання населенню послуг з газопостачання». Уряд також розробив типовий договір з постачання природного газу побутовим споживачам, який кожен із них має укласти з газопостачальною організацією. Так ось, у цих документах вказано, що до обов’язків споживача входить безперешкодний допуск у свої житлові приміщення, де розташовані газові прилади і пристрої, лічильники газу, представників постачальника. А про те, що їх треба чекати цілий день, у жодному документі не сказано. Тож це умови, які на власний розсуд виставляє міськгаз. І якщо людина не може їх виконати, вона не зобов’язана це робити. Це проблеми підприємства, як домовлятися із споживачем.

Все по темі: газ  ПрАТ «Кременчукгаз» 

Карта транспорту
Гранатова толока
Кременчуцька толока - 2018

НЕЙМОВІРНО красиве відео!!!Кременчуцька толока - 2018

Gepostet von Я Люблю Кременчук am Mittwoch, 9. Mai 2018
Громадський бюджет
19 Вересня, 2019 Четвер
18 Вересня, 2019 Середа
більше новин