У космосі знайдено найдавніший тип молекул у Всесвіті

Вчені вважають, що гідрид гелію зіграв визначальну роль у формуванні ранньому Всесвіті.

Виявлення найдавнішого типу молекули у Всесвіті підтверджує теорії про розвиток хімії в перші часи після Великого вибуху. Вважається, що позитивно заряджена молекула під назвою гідрид гелію (HeH +) зіграла ключову роль на початку історії, сформувавшись в після того, як атом гелію розділив свої електрони з протоном водню. Ця взаємодія призвело до появи першої у Всесвіті молекули і хімічної сполуки. Крім того, її поява в часи охолодження після Великого Вибуху відкрило шлях для формування молекул водню.

Про це повідомляє УНІАН з посиланням на The Guardian.

Гідрид гелію синтезували в лабораторних умовах майже сто років тому. Але в космосі до цього часу його не знаходили, незважаючи на прогнози, що він повинен бути в газових хмарах, з яких зароджуються зірки. Крім того, гідрид гелію повинен міститися в газі, який з’являється після смерті зірки. “Хоча важливість молекули на Землі сьогодні обмежена, хімія Всесвіту почалася саме з цього іона. Відсутність точних доказів його існування в міжзоряному просторі створювало дилему для астрономії”, – пояснили автори дослідження.

Тепер вчені говорять, що нарешті виявили з’єднання в невеликий, але яскравою 600-річної планетарної Небуле за три тисячі світлових років від сузір’я Лебедя. І хоча виявлений гідрид гелію сформувався в результаті процесів, відмінних від раннього Всесвіту, команда дослідників переконана, що він все одно підтверджує теорії про “зародження хімії” і завершує дослідження, яке тривало десятиліттями.

Фото взято із сайту УНІАН.

Все по темі: знайдено  космос  найдавніший типа молекул у Всесвіті