Податкова інформує

АНУЛЮВАННЯ  РЕЄСТРАЦІЇ  ПЛАТНИКОМ  ПДВ: ЯКУ  ДАТУ СПЛАТИ ПОДАТКОВИХ  ЗОБОВ’ЯЗАНЬ  ВКАЗАТИ У ЗАЯВІ?

У заяві про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою №3-ПДВ платник податку повинен вказати, зокрема, дату сплати податкових зобов’язань.

У даному випадку під датою сплати податкових зобов’язань розуміють дату сплати податкових зобов’язань, які задекларовані платником в поданій податковій декларації за останній звітний (податковий) період.

Якщо платником ПДВ, яким подано заяву про анулювання реєстрації у випадках, визначених підпунктами «а», «б» п. 184.1 ст. 184 ПКУ, не проведено розрахунків із бюджетом за податковими зобов’язаннями останнього податкового періоду, контролюючий орган протягом 10 календарних днів після надходження заяви платника ПДВ про анулювання реєстрації звертається до особи з письмовою пропозицією надати нову заяву про анулювання реєстрації після проведення розрахунків із бюджетом.

Після проведення розрахунків з бюджетом платник податку подає повторно до контролюючого органу заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ за формою №3-ПДВ та в графі «Дата проведення розрахунків із бюджетом за податковими зобов’язаннями останнього податкового періоду» вказує дату сплати податкових зобов’язань, така дата повинна відповідати даті розрахунку з бюджетом останнього періоду.

Кременчуцьке   управління Головного управління   ДПС у Полтавській області

Все по темі: податкова 

Карта транспорту
Гранатова толока
Кременчуцька толока - 2018

НЕЙМОВІРНО красиве відео!!!Кременчуцька толока - 2018

Gepostet von Я Люблю Кременчук am Mittwoch, 9. Mai 2018
Громадський бюджет
16 Січня, 2020 Четвер
15 Січня, 2020 Середа
13 Січня, 2020 Понеділок
10 Січня, 2020 П’ятниця
більше новин