В NASA зняли розрив зірки чорною дірою

Зірка, що знаходиться в 375 мільйонах світлових років від Сонячної системи, починає викривлятися і потім затягується силою гравітації в чорну діру.

ченим за допомогою телескопа вдалося зняти, як чорна діра розриває зірку, що потрапила в область її величезного гравітаційного тяжіння. Про це йдеться в повідомленні NASA, передає Naked Science.

упутник NASA для дослідження транзитних екзопланет (TESS) відобразив як зірка, що знаходиться в 375 мільйонах світлових років від Сонячної системи, починає викривлятися і потім затягується силою гравітації в надмасивну чорну діру. Знищена чорною дірою зірка, яка за розміром нагадує Сонце, виявилася жертвою так званого «приливного руйнування». Феномен спочатку був виявлений міжнародною мережею телескопів, а потім астрономи скористалися можливостями TESS, які дозволяють побачити далеко розташовані планети і зірки.

Подібні випадки виникають, коли зірки занадто сильно наближаються до супермасивних чорних дір – об’єктам, що перебувають у центрі більшості галактик, включаючи Чумацький шлях, в якому розташована Сонячна система. Величезна гравітаційна сила, якою володіє чорна діра, розриває зірки на шматки і затягує їх у воронку. В результаті на місці чорної діри з’являється яскравий диск, що складається з гарячого газу.

18 Жовтня, 2019 П’ятниця