У Японії вчені оживили мертвий мозок миші

Тканини змогли залишатися живими протягом 25 днів.

Вчені з Центру досліджень динаміки біологічних систем Riken в Японії за допомогою нової методики змогли підтримувати тканини мертвого мозку миші живими і такими, що функціонують, протягом майже місяця.

Результати опубліковані в журналі Analytical Sciences, передає Naked Science.

Під час експерименту вчені використовували спеціальний микрофлюідний пристрій, який допоміг зволожити і запобігти висиханню тканин, експлантованих з мозку миші, але при цьому підтримувати зволоження на оптимальному рівні.

Вчені довели, що тканині не потрібно залишатися постійно зануреній в рідину – вона могла отримувати живильні речовини з вологого середовища.

Як показали результати дослідження, тканини можуть залишатися живими протягом більш ніж 25 днів. На 25-й день вони зберегли приблизно 97 відсотків первісної активності, відзначили вчені. При цьому контрольний зразок втратив активність через 10 днів. «Цей метод можна використовувати не тільки для експлантації тканин тварин.

Крім того, це поліпшить дослідження в області органогенезу», – розповів Ота.

Вченим вдалося імплантувати спогади в мозок пташкам, допомігши зябликам-зебрам вивчити пісню, яку зазвичай їх навчають батьки. Команда дослідників каже, що прорив розкриває важливий шлях до розвитку вокального навчання.

Це одного дня може привести до кращого розуміння станів, при яких порушуються здатність говорити.

15 Листопада, 2019 П’ятниця