Вчені знайшли раніше невідому екстремальну форму життя

Вчені з Університету Абердіна, які займалися вивченням гідрату метану (легкозаймистий лід), виявили нову форму життя

Як повідомляє “Популярная механика”, дослідникам вдалося знайти мікроскопічних істот, які живуть в екстремальних умовах, передає Depo.ua з посиланням на “Дзеркало тижня“.

Колонії мікробів були знайдені всередині бульбашок нафти і води, які перебували в замерзлих пластах гідрату метану. Провідний автор дослідження доктор Глен Снайдер помітив незвичайну порошкоподібну речовину, коли плавив шматок легкозаймистого льоду. Цей порошок складався з крихітних сферичних структур з темними серцевинами.

Дослідники з’ясували, що нафта розщепилася разом з мікроорганізмами, які перебували в гідраті метану.

“В поєднанні з іншими доказами, зібраними моїми колегами, результати аналізу показали, що життя може процвітати навіть при майже мінусових температурах і надзвичайно високих тисках, використовуючи тільки важку нафту і солону воду в якості їжі”, – заявив один з учених Стівен Боуден.

За словами дослідників, їхнє відкриття стало ще одним доказом того, що життя може існувати в екстремальних умовах, у тому числі гіпотетичних, на інших планетах.

17 Лютого, 2020 Понеділок